Casio 'goldenboy' A500WGA-9DF only

Als ik dat ding zou gaan dragen kon ik volgende maand weer naar de fysiotherapeut voor mijn schouder. Ben ik niet voor verzekerd.

2 likes

die vind ik ook heel gaaf! en past mooi in het goldenboy topic :joy:

en ja ik heb de goudkoorts geloof ik

weegt slechts 64 gram :wink:

Plastic fantastic baby !!!

1 like

Mooi ding en, never out of place :wink:
Met dit horloge ben je klaar :grin::+1:

Yes Sir! :sunglasses::+1:

1 like

Gelukkig kan ik hem voor een foto weer even uit de doos halen, irl lachen ze me uit.

De geverfde nep gouden band, de glimmende plastic behuizing waar de vingers op blijven staan, geen Amsterdam als tijdaanduiding waardoor je altijd denkt in het buitenland te zijn, niet volledig dekkende verf om de rand van het display, deze klapper heeft het allemaal :ok_hand:

9 likes

Je mist de mijne, de A500WA-7DF

2 likes

:rofl: Hoppa.

Je doet je naam eer aan!

2 likes

Hij is er! Ik heb hem al en jullie niet. Eat your heart out @SjoerdKurstjens @anon50762135EV @Rolopalooza.

En Candide: wel degelijk de juiste versie.

Casiobling

11 likes

Verdikkeme! Ik ben jaloers

Zeker. Misschien komen die van jou wel nooit. Je weet nooit wat er met de post gebeurt. :smiling_imp:

Nu ben je gewoon aan het stoken. Zal ik anders voor de zelerheid een 3e bestellen? :thinking:

5 likes

Neenee, dat is niet genoeg. Dan moet je er twee bijbestellen, want je wilt kiezen tussen twee versies.

1 like

Binnenkort een overschot in het blauwe gedeelte :grin:

Sh*t das waar ookā€¦ krijg ik die box van 12 die ik vandaag heb gekocht misschien toch nog vol :joy:

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Door dit topic draag ik mijn ā€˜zilverenā€™ weer vaker :smile: Eigenlijk had ik hem bijna weg gedaan, ik had hem alleen nog omdat het het horloge was wat ik droeg toen mijn dochter werd geboren.

2 likes

Ik heb 1 van de 2 hoogstwaarschijnlijk al verkocht :joy:, heb em nog niet eens

Niet weg doen! Tijdloze klassieker

Horlogehandelaartje!

:wink: