Casio HDA-600

Hallo allemaal,

Even een kort vraagje. Ik zit eraan te denken om voor de vakantie een wat goedkoper kwartshorloge te kopen. Nu kwam ik op het web de Casio HDA-600 tegen. Militaire look, degelijk uiterlijk, betrouwbaar merk, 10 jaar batterylife, nette prijs. Los van wat ík ervan vind, wat is jullie mening over dit horloge? Misschien heeft iemand persoonlijke ervaring met het horloge?

Alvast bedankt!

Groeten,

Stefan

Geen ervaring met dit horloge, wel met Casio. Niets mis mee! (tu) Over de prijs-/kwaliteitsverhouding hoef je je geen zorgen te maken.

Stefan, ik heb goeie ervaringen met casio, heb er 3 gehad waarvan de ProTrek uit 2001 nog steeds prima loopt. Echter van alle casio’s kies jij er uitgerekend eentje met zo’n “hekwerk” ik vind dat erg lelijk, maar misschien vind jij het heel mooi en praktisch, over het algemeen wint casio niet de schoonheidsprijs vwb design, die G shocks zijn ook zooooooo lelijk (ik tiep er altijd gelijk bij dat smaken verschillen dus voel je niet aangesproken) ik zou nog eens verder op het web kijken naar andere modellen van casio,bijvoorbeeld op www.wereldhorloges.nl.
ik weet niet hoe het bij de HDA-600 zit maar ik zou zeker voor een vakantiehorloge er eentje nemen die minimaal tot 100m waterdicht is zodat je hem altijd om kan houden.
gr.
Gijs

Wil je het echt weten? Het merk Casio is goed maar ik houd niet van zwart en helemaal al niet van Bullbars.

Gr Ron

Haha, honesty does it :wink:

Ik vind die beugels erop nou ook niet echt het mooiste. iig goed om een reactie te horen nu heb ik een beetje een referentiekader los van mijn vriendin die het allemaal wel prima vind, totdat ik het horloge daadwerkelijk ga dragen en het ineens “foeilelijk” is :slight_smile:

Groeten,

Stefan

't Is niet mijn smaak :slight_smile:

kijk eens naar de Protreks (PRG…nog niets), die vind ik persoonlijk nog wel aardig zeker in titanium. Deze kan mij helaas niet bepaald bekoren.