Ik zag in de stad een casio klokje die leek op deze Panerai, althans de kast, de wijzerplaat was blauw.
Iemand een idee? Ik kan hem zelf op t inernet niet terug vinden.
Kast was ongeveer 40mm
zeker een mooi klokje, is deze niet in nederland verkrijgbaar, hij staat nergens op de site van casio nl. of ik moet er overheen kijken.
grt arie.
Kan 'm zo snel ook niet vinden. Wel leuke kast.
Wow, leuke klok. Met saffierglas zelfs… een Panerai waardig :P…:o
Ik zag hem toevallig bij een juwelier liggen, verder is deze volgens mij niet verkrijgbaar in nederland.
Het schijnt uberhaubt een moeilijk verkrijgbare klok te zijn.
Wellicht lastig verkrijgbaar, maar ik vind 'm wel leuk! (tu)
doekr Schreef:
Ik zag hem toevallig bij een juwelier liggen,
verder is deze volgens mij niet verkrijgbaar in
nederland.
Het schijnt uberhaubt een moeilijk verkrijgbare
klok te zijn.
Nou hier zijn er nog genoeg. Hij heeft er meer dan 10 beschikbaar. En voor 56 dollar inclusief verzenden een belachelijke prijs.
Dus ik zie hem binnenkort wel op het forum…http://cgi.ebay.com/Mens-White-Dial-Casio-Oceanus-Alarm-Watch-OC-108L-7AV_W0QQitemZ120486586329QQcmdZViewItemQQptZWristwatches?hash=item1c0d8f67d9
die zwarte heeft tie helaas niet…of kijk ik er overheen?
hharry Schreef:
die zwarte heeft tie helaas niet…of kijk ik er
overheen?
Nee hoor dat heb je goed gezien.
dreski Schreef:
hharry Schreef:
die zwarte heeft tie helaas niet…of kijk ik er
overheen?Nee hoor dat heb je goed gezien.
fijne vent die Dré. kan zo leuk uit de hoek komen.
En voor die zwarte moest ik bij de juwelier dus 125 euro betalen,
Het is trouwens een wonder dat er uberhaubt nog juweliers bestaan, wat een marges zeg.
Ik zag een seiko die ik bij rob voor pak weg 150 euro koop, daar te koop staan voor 330 euro:S:S:S
Lang leve het internet:)-D
Heb je de marges van duurdere merken niet gezien? Een Omega bij de importeur voor een derde van de prijs. Een Audemars Piguet voor 2/3 bij de grijze verkoper. Kan je allemaal duizenden euro’s schelen…
Maar ja, de juweliers hebben natuurlijk weer een ruime voorraad van allerlei dingen. Dat kost ook centen.
De slimme koper kan een hoop centjes besparen op het net, en dan heb ik het niet alleen over horloges, ik koop praktisch alles online(tu)
Ik moet alleen wel toegeven dat je zo af en toe een mooie vintage op de kop kan tikken bij zo een oude juwelier voor een prikje, dat lukt je op MP of op de baai bijna niet meer.:)-D
marnix_moed Schreef:
Heb je de marges van duurdere merken niet gezien?
Een Omega bij de importeur voor een derde van de
prijs. Een Audemars Piguet voor 2/3 bij de grijze
verkoper. Kan je allemaal duizenden euro’s
schelen…Maar ja, de juweliers hebben natuurlijk weer een
ruime voorraad van allerlei dingen. Dat kost ook
centen.