vanmorgen even naar de winkel, en dan kom ik altijd langs een juweliertje waar ik niet langs kan zonder te stoppen, ff etalage kijken, mijn ook viel opeens op deze casio, nu weet ik toevallig dat dit al een ouder model is, dus ik naar binnen, was afgeprijst naar 150euro, ik heb met de beste man een praatje gehouden dat ik dit te veel vond voor een overjarig model, na een beetje heen en weer gepraat mocht ik m meenemen voor 75euries, en heeft de man er nog een nieuwe batterij ingezet. prachtig, deze jongen is weer zo trots als een hond met 7 jeweetwel:D
oja het glazen oog wat je ziet is een hartslagmeter, daar moet je de vingertop opleggen, en kun je het zo aflezen ook hartslag graffiekje word getoond.
nu de foto’s, zijn ff snel genomen. betere volgen,
dank voor de aandacht.

Dus naast horlogekenner ook nog een goed onderhandelaar :D:}
Nummer ? van de casiocollectie?
Veel draagplezier.
Groet
Herman
Heel netjes die 75 extra, als ik heel eerlijk ben zou mij dat nooit lukken
Toffe optie trouwens hartslagmeter!
Orisfan Schreef:
Dus naast horlogekenner ook nog een goed
onderhandelaar :D:}Nummer ? van de casiocollectie?
Veel draagplezier.Groet
Herman
ja ik wist dat het al een ouder type was herman, en waarom zou je het niet proberen, en hij had maar een paar casio’s meer, blijkt dat hij met casio gaat stoppen, en er zo snel mogelijk vanaf wilde, vandaar dat ik er een aardig bedragje kon afpraten, en nog een nieuwe batterij erbij kreeg plus montage.
dus weer eens een mazzeltje, op je vraag welk nummer dit is… dit is de 2e casio die ik nu heb, in het verleden nog een g-shock gehad, maar bandje was mij te kort dus verkocht, en nog een protrek prw1500, geruilt met een forumlid voor een andere klok (seiko)
groet arie
Leuke deal voor een leuke klok(tu)
Mooie vangst voor een nog mooiere prijs. Bij de hardcore G-Shock collectors zal het water wel in de mond lopen.
Mijn beste,
“Veni Vidi Vici”
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit gewiekste horloge!!
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Wat een leuke manier om een nieuw horloge te bemachtigen!
Wie niet waagt, wie niet wint!
Kijk, dit zijn nou de buitenkansjes! Het lijkt trouwens wel koehandel, zeg, dat je die klok voor de helft van de prijs naar buiten sleept. 
Paul G. Schreef:
Kijk, dit zijn nou de buitenkansjes! Het lijkt
trouwens wel koehandel, zeg, dat je die klok voor
de helft van de prijs naar buiten sleept.
Koehandel gebeurt bij de beste en duurste juweliers. “De brutalen hebben de halve wereld.” zei mijn grootvader altijd. Sindsdien heb ik nog nooit de volle mep bij een juwelier betaald. 
Gefeliciteerd Arie. Mooie aparte vormgeving.
Kun je mij een keer onderhandelingslessen geven want ik ben het type dat nagenoeg overal en altijd het volle pond betaald als er geen uitverkoopsticker op zit. 
Leuk extraatje, die hartslagmeter. Best wel handig ook.
Die Polar hartslagmetertjes zijn spuuglelijk.
Waarom heb ik nooit het geluk een gewenst klokje zomaar in de aanbieding te zien.
Mooi gescoord!
dreski Schreef:
Paul G. Schreef:
Kijk, dit zijn nou de buitenkansjes! Het lijkt
trouwens wel koehandel, zeg, dat je die klok
voor
de helft van de prijs naar buiten sleept.Koehandel gebeurt bij de beste en duurste
juweliers. "De brutalen hebben de halve wereld."
zei mijn grootvader altijd. Sindsdien heb ik nog
nooit de volle mep bij een juwelier betaald.
is voor mij ook de eerste keer dat het me is gelukt hoor, en dan had de beste man nog een reden ook natuurlijk, hij wilde er zo snel mogelijk vanaf, zodoende werkte het van twee kanten;)
nog een paar iets betere foto’s gemaakt.

Lijkt me gezien 't schuine display een runner. Wist niet dat ie ook in g-shock uitvoering bestaat.
Proficiat!
marnix.moed Schreef:
Lijkt me gezien 't schuine display een runner.
Wist niet dat ie ook in g-shock uitvoering
bestaat.Proficiat!
hallo marnix.
wat bedoel je met een runner? :S
He Maat, proficiat met je nieuwe aanwinst!! Veel draag …en zo te zien veel kijkplezier!! Kun je je hartslag bijhouden!! Heel belangrijk!!
Groet, Je Maatje Justin
Oja…volgende keer als ik een horloge wil…ga je dan mee…???
Hoi Arie,
Leuke vangst gedaan met de deze G-shock. Mag ik vragen bij welke juwelier dat was.
Zoals je wellicht nog weet, na mijn aankoop van de GA-100, ben ik sinds een paar weken in het gelukkige bezit van het Casio G-shock en Edificevirus en wil ik dar voorlopig niets aan doen.
Groeten en alvast een goed weekend.:)-D
René
Renato_55 Schreef:
Hoi Arie,
Leuke vangst gedaan met de deze G-shock. Mag ik
vragen bij welke juwelier dat was.
Zoals je wellicht nog weet, na mijn aankoop van de
GA-100, ben ik sinds een paar weken in het
gelukkige bezit van het Casio G-shock en
Edificevirus en wil ik dar voorlopig niets aan
doen.
Groeten en alvast een goed weekend.:)-D