Casio OCW-S6000 boven alle verwachting

Een aantal weken geleden hier de vraag neergelegd wat een betere keuze voor mij zou zijn. Een mechanisch horloge of een solarquartz. Een van de forumleden gaf het advies op mijn gevoel te kopen en minder op ratio. En dat heb ik gedaan. Na dagen afweging heb ik de keuze voor een Oceanus OCW-S6000-1ajf t.o.v. een Breitling superharitage 2.

Wat ben ik blij met mijn keuze! Vorig jaar kwam ik de Casio Oceanus lijn tegen en heb ik een witte T200 aangeschaft. Werkelijk een oogverblindend horloge, het licht speelt in het glaswerk, draagt fantastisch etc. Dit alles voor rond de €250 is een nobrainer.

Deze kwaliteit op dit prijsniveau deed mij afvragen wat de kwaliteit dan wel niet in een hoger Oceanus segment zou zijn. Dit was het startpunt van uren vergelijken op C24, hartjes zetten zonder naar prijzen te kijken, alles om de beste keuze te maken. Deze Oceanus S6000 bleef naar boven komen en Casio stelt niet teleur.

De blauwsaffier bezel glinstert en veranderd van diep donkerblauw naar een fonkelend lichtblauwe schittering. De bezel is geslepen waardoor het licht speelt met de weerkaatsing van het blauwe saffierglas. Een mooi detail.

Het titanium is lichtgewicht en het draagt comfortabel. De kast is hoogwaardig gepolijst en de knoppen voelen solide.
Door de bluetooth verbinding is instellen van het horloge zeer eenvoudig door de Casio app te installeren. Overigens heb ik de app verwijderd en connect ik met multi band 6.

Ik ben aan het genieten van mn aankoop,

Zie onderstaande foto’s voor de details

27 likes

Mijn beste,

Inderdaad, daar gaat het om!!
Lekker genieten van je Casio!!

Ik wens je er dan ook een langdurige polstijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

de oceanus is niet te versmaden, een goede keuze,
draag hem met plezier

Wat een mooie Oceanus! Dit model heb ik nog niet vaak gezien hier. Geniet ervan!

Geniet van je mooie Oceanus!:hugs:

Dat wordt genieten!

Ik moet altijd grinniken als ik de naam van dat horloge lees

1 like

Zeer fraai horloge, die blauwe bezel is mesmerising.

1 like

Volwassen worden is overrated

:+1:t2: :+1:t2: