Ik zag die ook. Gunmetal black. Ziet er op fotos niet heel black uit, meer legergroen?
Nee. Zo gauw ik er eentje spot , laat ik het je weten.
Hou de Japanse Buyee veiling in de gaten.
Daar komt de mijne ook vandaan.
Ja mooi! Maar lijkt dus echt niet zwart.
Ik heb de mdv107, maar dan met een aangepaste bracelet, met de vis op de sluiting. The dial zie ik liever zonder (cleaner). Niet de goedkoopste bracelet, maar wel zijn geld dubbel en dik waard! Transformeert je Duro in een juweeltje ![]()
https://www.bol.com/be/nl/p/roestvrijstalen-jubilee-horlogeband-met-marlin-voor-casio-mdv-106/9300000231808757/?cid=1767527665708-2452194182941&bltgh=rLd-sR0VVy7EUoq8-sJF7g.4_33.35.ProductImage
Ik kom een rare website tegen. Allemaal afgeprijsde Casio’s. Kosten allemaal $38,00. Ik vertrouw het niks.
Een DW-1000. Goed tot 200meter onder water. Een soort van pre-g-shock. Mooi! Prijzen variëren enorm.
Vandaag weer die leuke budget duiker om, is en blijft veel horloge voor je geld en ik vind 'm er leuk uitzien.
Zeker
.
Ik heb een NA! Een analoge Casio. Mooi hoor.
Gefeliciteerd!
Welk type?
Heb je een foto?
Grapje! ![]()
Casio, altijd goed. Wat is de type aanduiding van je NA?
MTP-1302. De oranje versie. Nu erg goedkoop bij Irisimo. Pakje kwam uit Slovenië. Erg snel. Prima winkel wmb.
Er is nog een CA-53W onderweg. Daarna nog 1 digitale. Ik denk een DBC-611. En daarna meer analoog. Wel eerst quartz. Daarna heeel mischien een echt horloge.