Casio Only. (Non G-Shock)

Nu krijg ik ook weer zin in dit horloge plus SKX mod :see_no_evil:

1 like

Volgens mij als je het leuk vind om mods te maken heb je er weer een hobby bij🄳, misschien moet ik me maar bedenkenšŸ˜‚

1 like

Koop 'm nou maar gewoon want we weten dat je 'm wilt :joy: Verzetten tegen het horloge virus is zinloos…

1 like

Ik kan me nog steeds inhouden, om er een mod op los te laten lijkt me wel heel erg leuk, zeker ook omdat je de kleuren van het scherm enz kunt veranderen.

2 likes

Ga ervoor. De prijs van de mods ten opzichte van het horloge slaat nergens op. Maar dit gaat toch gewoon om wat je zelf leuk vind? Er zijn zo veel leuke combinaties te maken… en dan heb je een heel tof horloge dat nog steeds minder dan 200 EUR kost.

Nee, sorry man. Daarvoor zit je op het verkeerde forum. Wij doen hier niet aan inhouden. :clown_face:

1 like

6 likes

Wat een gaaf ding zo een AE-1500 :partying_face:

7 likes

In het goud … dat vind ik leuk :sunglasses:

Duro op Sailcloth band…

8 likes

Dat zijn wel mooi bandjes Folkert en dito Duro. :+1:

1 like

Dankjewel, aanrader!

1 like

13 likes

Kon de verleiding niet weerstaan…heb met een leuke korting een tweede exemplaar gekocht. En bij de bekende Chinese webwinkel een paar kleurrijke extra horloge banden. Blijft voor mij een echt bang for the buck horloge. Veel horloge plezier voor weinig :slight_smile:

8 likes

11 likes

https://www.casio.com/nl/watches/50th/Heritage/1970s/

50 jaar Casio anniversary.

5 likes

12 likes

Wat moeten we hier nu mee?

Helemaal niks…

3 likes

Poah wat lelluk :joy: lijkt me een goed horloge voor Sauron of z’n NazgĆ»l :smile:

2 likes

Lekkere truienhaker :grin:

2 likes