Casio Only. (Non G-Shock)

Ja, maar je kan wel mods kopen om de kast ook van metaal te maken, inclusief saffier glas. Zoals de mijne:

7 likes

Die mods zijn duurder dan het horloge zeker? Ziet wel mooi uit.

1 like

Ja. Ik dacht 150 EUR, voor de metalen kast met saffier en metalen band.

1 like

Dat is niet zo lastig bij een horloge van 3 tientjes. De ae1200 is z’n geld overigens dubbel en dwars waard. Casios mooiste digitale resin in mijn ogen

2 likes

Ze zijn er ook goedkoper en tevens van goede kwaliteit:

4 likes

15 likes

Mods? Waar dan?

Aliexpress, je moet natuurlijk wel even de reviews lezen en niet alles is goed.

Ik ga eens even rond kijken. Al moet ik zeggen dat de Mod van @Pixel echt ongelooflijk mooi is.

1 like

Kijk deze eens:
Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress:
€16,19 | Voor Casio Ae1200 Case Mod Kit Modificatie Alle Metalen Behuizing 3299 AE-1200 Bezel Glas Waterdichte Ring Kit 304 Roestvrijstalen Onderdeel

4 likes

Lekker cheap voor staal en mineraal glaasje. :+1:

1 like

Even testen of analoog / digitaal wat voor mij is. :innocent:
De vorm en kleur heeft die in ieder geval mee. :+1:

2 likes

Als je mod doe het dan meteen goed met stevig staal, saffier en een bracelet met massieve schakels. Ok, kost $140 maar dan heb je ook wat voor de komende 10 jaar. Eigenlijk kost het horloge dan nog heel weinig voor wat je er voor krijgt.

1 like

Beurs gebonden budget. :rofl:

1 like

Dat is een heel stuk goedkoper. Maar de kwaliteit zal moeten blijken. Van de SKXmod kit kan ik wel zeggen dat het heel kwalitatief is. Tot nu toe nog niets van krassen te merken. En je krijgt er ook het nodige gereedschap bij.

2 likes

Ziet er mooi uit👍
Welk model is dit?

2 likes

Casio AW81D-2AV
Ook in zwart en wit dial verkrijgbaar met rubber bandje.

1 like

De reviews zijn erg positief, voor dat geld is het het proberen waard.

Die prijs is voor een blikken bandje hoor. Wanneer je deze aanklikt kost het je 36 euro.

Dat weet ik, is nog steeds niet zo heel duur.