Casio Only. (Non G-Shock)

DW-403

En mijn eigen bandjeswissel: mijn oude versleten Nato gewassen en wel op de Surfing Timer. Zoveel beter dan rubber. :muscle:t3:

9 likes

Bandje nr. 3. De originele was van rubber, met Surfing Timer 200m erop. Maar dat ga ik niet meer dragen.

8 likes
2 likes

Ik heb een stuk of 12 Casio f-91’s
maar deze oude gele f-91w color versie die voormalig in zuid Frankrijk zijn leven heeft doorgebracht loopt toch wel het meest accuraat, +2s per maand :smiley:

10 likes

Casio Edifice EFR-556D-1AV

9 likes

Ik kon het niet laten :slight_smile:

14 likes

Ik ook niet :grin:

10 likes

Wordt bijna dagelijks gedragen

12 likes

Lekker retro.

17 likes

12 likes

De Casio MTPB

voor 249 Australische dollar, omgerekend €143,- Of was dat al uitgezocht ?

Ze zien er leuk uit en voor een schappelijke prijs.

5 likes

Bedankt voor de prijs indicatie! :slight_smile:

Ietsje aan de prijzige kant als je 'm vergelijkt met andere Casio’s met een stalen kast.

1 like

9 likes

Heb je wel gelijk in vind ik, hij is niet meer speciaal dan andere stalen Casio’s maar vind het ook niet te gek. Maar ik vind de afmeting te klein dus hij gaat aan mij voorbij denk ik…

@drex @Marco_W heren, hebben jullie ook dat het bandje van binnen een beetje “schuurt” op je huid? Die kleine vierkantjes aan de binnenkant zijn best itchy

1 like

Klopt, die band had van een zachtere compound kunnen/moeten zijn. Maar daar hangt waarschijnlijk een pittiger prijskaartje aan :grin: Voor een dagje spelenvaren is het prima en het lijkt me schieronverwoestbaar.

1 like

Inderdaad!

1 like

Nee. Ik heb bij Ali een heel soepel band gekocht. En ook in diverse kleuren leverbaar. Ik heb een blauwe. Zie mijn foto.
Bevalt prima! @drex

3 likes

Oh ik zie het ja.

Voor het geld hoef je het niet te laten. Heb geloof €3,- betaald. Had ook een oranje besteld maar die is nooit aangekomen :slight_smile:

2 likes