Casio Only. (Non G-Shock)

Een duiker met 10atm, en draaiende bezel, accuraat, dag en datum voor maar 30 euro?.. why not :smiley:

14 likes

Op de keper beschouwd geen duiker (20ATM)

Indeed :+1:

8 likes

op de keper beschouwd geen duiker? wat bedoel je precies :slight_smile: ?

1 like

Duiker (scuba) is vanaf 20 ATM. Of beter gezegd, dan mag het pas duiker heten. De MRW kreeg meer bekendheid omdat ze werden/worden gebruikt bij NASA.

1 like

Ooohzo. Nja 10atm vind ik sowieso al genoeg. Ga toch nooit duiken hahaha. Ben normaal GEEN fan van push/pull kroontjes, maar deze blijkt goed tegen water te kunnen. Snap niet waarom ik deze nog nooit eerder heb gekocht.

1 like

Het meeste amateur duikgebeuren gaat toch niet dieper dan 30 meter. Dat kun je hier gerust mee doen. 30 meter diep, ik pieker er niet over eerlijk gezegd :grin:

Vandaag deze besteld voor de zomer, fantastisch kleurtje ! Voor een mooi prijsje te verkrijgen bij de blauwe winkel :grin:

10 likes

13 likes

Fantastisch horloge!

2 likes

Heb je een directe link? Er staan er zoveel…

1 like

Bij Kish geweest ? :smile: Ik ga er morgen even heen denk ik, ook ff een Casio MRW200 halen voor een maat van me.

1 like

Jazeker heb ik een link !!

En voor jezelf :face_with_peeking_eye: en zeker ben ik daar geweest haha. Mocht je deze gouden variant willen, ze hebben er nog maar 1 als het goed is

1 like

Haha ik heb al een horloge inkomend en ik wil na de vakantie de wintervariant van de EFV-640 halen. Maar die gouden is wel gaaf hoor, dus die kan misschien wel als herfsthorloge als hij dan nog ergens te krijgen is :smile:

1 like

Die normale variant die ik als eerste had, zal ik niet meer dragen. Mocht je die willen, kom gerust langs :slight_smile:

Persoonlijk zou ik voor een iets duurdere edifice gaan met saffier glas. Maar ze gewoon allemaal echt gaaf!

Saffier voor €139!

Nu ben ik de draad kwijt… Op bol.com heeft ie mineraal en op kish saffier :thinking:

1 like

Op de site van Casio heeft ie ook mineraal dus ik dat geloof ik het hardst :smile:

1 like
4 likes