Casio Only. (Non G-Shock)

This item will be released on June 6, 2025.

CASIO WATCH OCEANUS MANTA

S6000 SERIES PLATINUM BLUE
OCW-S6000PB-7AJR
LIMITED EDITION MADE IN JAPAN JDM

Met een bezel van saffier!

This model sticks to the usual Manta design but adds a few upgrades. The main highlight is the sapphire glass bezel. It’s cut with 12 outer facets and 60 detailed concave cuts, making the light reflect in different ways depending on the angle. Casio uses blue vapor deposition on the top and bottom, platinum gradation vapor deposition on the sides, and blue sputtering on the vertical surfaces. This gives the bezel a bright, shifting look that’s meant to reflect the line where the sea and sky meet.

Limited 600

$2,700

2 likes

Een duiker met 10atm, en draaiende bezel, accuraat, dag en datum voor maar 30 euro?.. why not :smiley:

11 likes

Op de keper beschouwd geen duiker (20ATM)

Indeed :+1:

6 likes

op de keper beschouwd geen duiker? wat bedoel je precies :slight_smile: ?

1 like

Duiker (scuba) is vanaf 20 ATM. Of beter gezegd, dan mag het pas duiker heten. De MRW kreeg meer bekendheid omdat ze werden/worden gebruikt bij NASA.

1 like

Ooohzo. Nja 10atm vind ik sowieso al genoeg. Ga toch nooit duiken hahaha. Ben normaal GEEN fan van push/pull kroontjes, maar deze blijkt goed tegen water te kunnen. Snap niet waarom ik deze nog nooit eerder heb gekocht.

1 like

Het meeste amateur duikgebeuren gaat toch niet dieper dan 30 meter. Dat kun je hier gerust mee doen. 30 meter diep, ik pieker er niet over eerlijk gezegd :grin:

Vandaag deze besteld voor de zomer, fantastisch kleurtje ! Voor een mooi prijsje te verkrijgen bij de blauwe winkel :grin:

7 likes

3 likes

Fantastisch horloge!

1 like

Heb je een directe link? Er staan er zoveel…

1 like

Bij Kish geweest ? :smile: Ik ga er morgen even heen denk ik, ook ff een Casio MRW200 halen voor een maat van me.

1 like

Jazeker heb ik een link !!

En voor jezelf :face_with_peeking_eye: en zeker ben ik daar geweest haha. Mocht je deze gouden variant willen, ze hebben er nog maar 1 als het goed is

1 like

Haha ik heb al een horloge inkomend en ik wil na de vakantie de wintervariant van de EFV-640 halen. Maar die gouden is wel gaaf hoor, dus die kan misschien wel als herfsthorloge als hij dan nog ergens te krijgen is :smile:

1 like

Die normale variant die ik als eerste had, zal ik niet meer dragen. Mocht je die willen, kom gerust langs :slight_smile:

Persoonlijk zou ik voor een iets duurdere edifice gaan met saffier glas. Maar ze gewoon allemaal echt gaaf!

Saffier voor €139!