Mooie combinaties! Comfortabele bandjes. En op AliExpress genoeg alternatieve bandjes te koop.
Ga ik zeker eens snuffelen, maar op die fabrieksbandjes is weinig aan te merken en dragen gewoon erg goed. En ik laat ze het liefst origineel, ik ga ook geen letters afschrapen ![]()
Er schijnt ook een ‘hidden game’ op de chip te zitten. Daar kom ik ook nog wel achter. Ik kwam er in de passage al iets over tegen op YouTube …
Rietveld autootje ? ![]()
Het is een kartonnen Mini bij zoonlief in de vensterbank.

Zijn deze in sub 40mm? Vet deze!
Hallo Jelmer,
Ik weet niet of ze überhaupt wel in Nederland verkocht gaan worden.
Heb ze nog niet ergens te koop gezien in Nederland en ze zijn inmiddels al even verkrijgbaar in het buitenland.
Rond de 43 mm, door de (semi) geïntegreerde strap en korte lugs draagt het kleiner. Ook het zeer lichte gewicht draagt hieraan bij. Comfortabel met een prima pasvorm en is voorzien van een bomb proof Miyota quartz uurwerk. De timing-bezel is draaibaar. Leuk detail is dat ze ook door NASA gebruikt worden. Heeft nu een leuke korting: Casio MRW-200H-2B2VEF - horloge met datum en dag - Kish.nl Valt me op dat deze MRW’s steeds duurder worden, ik heb mijn exemplaar nog voor onder de 30 euro kunnen bemachtigen. Dus grijp uw kans! ![]()
Da’s een mooie. Waar heb jij deze gekocht? Ze zijn eigenlijk niet te koop in NL.
Ja kan kijken bij Agius Watches of die ze nog heeft.
Succes.
Groeten, Leo
Ik kwam zojuist een leuke Mod tegen voor casio die ik nog niet eerder heb gezien:
smartwatch maken van je casio!
Ollee watch mod
Compatible models:
- Tested: F-91W, A158W, F-84W, A159W, A171W, W-59
- Untested: A163W, A164W
Zijn hier mensen die hier ervaring mee hebben?