Nieuwe varianten van de AE 1700
https://casioblog.com/en/casio-2025-ae-1700h-the-mini-pro-trek-with-a-10-year-battery
Wow! Die is stukken mooier dan op de foto’s op internet. En slechts 28 Euro op Amazon. Meteen op mijn wish-list gezet.
Sinds een week hier ook een nieuwe, de STL-S300H Tough Solar midsize. Loopt al 8 dagen op de seconde sync met de atoomklok. Lucky draw want niet alle Illuminators lopen zo nauwkeurig. Comfortabel, licht en compact toppertje ![]()
Over een maand en een beetje ben ik 25 jaar bij de baas dus kadootjestijd
Naast een vakantie met mn gezin, volgend jaar, wil ik mij een
geven. Ik wilde misschien een automaat van een bekend merk maar ik zie daar toch van af, kan volgend jaar ook nog wel
een 4-tal Edifice heeft m’n aandacht, kijkt u mee ? ![]()
De EFV-640DC-3AVUEF
EFS-S580DB-1AV
EFS-S580D-1AV
En de EFS-S560DB-1AV
Keuzes keuzes !
Ik zit ze al dik een week te bekijken, filmpjes beloerd en te bedenken welke het moet worden. Welke zouden jullie kiezen ?
De EFV-640DC-3AVUEF, de rest vind ik te druk.
Die heb ik al eens gepast, mooie kleur wijzerplaat en band/kast. Staat bij mij (nog) niet bovenaan de lijst maar kan misschien nog komen.
Zalig!
Zonde dat ik hem niet via de officiële casio website kan bestellen (België
)…
Wil hem in elk geval wel kopen, voor de nostalgie alleen al! En de verpakking!
Wel benieuwd hoe limited hij echt is
…
Als die te bestellen is ![]()
zal één dezer dagen vast wel te bestellen zijn
Lees aardig wat verhalen dat de website overbelast was en ze staan inmiddels voor 2/3x de prijs op eBay en vinted enzo.
Maar volgens mij gaat de verkoop per land of deel van EU per dag, want eerst was het alleen daar te koop in Japan, toen UK en US. Sinds vandaag ook Frankrijk en Duitsland.
Dus dat doet mij vermoeden dat ze het gefaseerd te koop aanbieden.
Oke had verder nog niet naar gezocht maar dan is gefaseerd beter zodat het niet ovebelast gaat worden, scalpers verzieken echt alles.
Ben benieuwd hoe het gaat verlopen