Casio Only. (Non G-Shock)

13 likes

Nieuwe varianten van de AE 1700

https://casioblog.com/en/casio-2025-ae-1700h-the-mini-pro-trek-with-a-10-year-battery

1 like

De verzameling heeft een tijdje stil gestaan, maar deze week heb ik een Casio A163 gehaald.

12 likes

Binnenkort beschikbaar

Casio x Back To The Future

11 likes

Wow! Die is stukken mooier dan op de foto’s op internet. En slechts 28 Euro op Amazon. Meteen op mijn wish-list gezet.

1 like

Sinds een week hier ook een nieuwe, de STL-S300H Tough Solar midsize. Loopt al 8 dagen op de seconde sync met de atoomklok. Lucky draw want niet alle Illuminators lopen zo nauwkeurig. Comfortabel, licht en compact toppertje :+1:

8 likes

Met de Duro door Luxemburg

10 likes

Over een maand en een beetje ben ik 25 jaar bij de baas dus kadootjestijd :tada: Naast een vakantie met mn gezin, volgend jaar, wil ik mij een :watch: geven. Ik wilde misschien een automaat van een bekend merk maar ik zie daar toch van af, kan volgend jaar ook nog wel :laughing: een 4-tal Edifice heeft m’n aandacht, kijkt u mee ? :arrow_down:

De EFV-640DC-3AVUEF

EFS-S580DB-1AV

EFS-S580D-1AV

En de EFS-S560DB-1AV

Keuzes keuzes ! :smile: Ik zit ze al dik een week te bekijken, filmpjes beloerd en te bedenken welke het moet worden. Welke zouden jullie kiezen ?

3 likes

De EFV-640DC-3AVUEF, de rest vind ik te druk.

2 likes

Die heb ik al eens gepast, mooie kleur wijzerplaat en band/kast. Staat bij mij (nog) niet bovenaan de lijst maar kan misschien nog komen.

Mijn favoriete non G-Shock Casio is gewoon niet meer leverbaar :flushed:

6 likes

T-6000 Briefing

11 likes

Kluskleren en klushorloge

7 likes

Zalig!
Zonde dat ik hem niet via de officiële casio website kan bestellen (België :blush:)…
Wil hem in elk geval wel kopen, voor de nostalgie alleen al! En de verpakking!
Wel benieuwd hoe limited hij echt is :thinking:

1 like

8 likes

1ste filmpje

Leuk hebbeding, ga hem zeker bestellen :grin:

1 like

Als die te bestellen is :laughing:

zal één dezer dagen vast wel te bestellen zijn

Lees aardig wat verhalen dat de website overbelast was en ze staan inmiddels voor 2/3x de prijs op eBay en vinted enzo.

Maar volgens mij gaat de verkoop per land of deel van EU per dag, want eerst was het alleen daar te koop in Japan, toen UK en US. Sinds vandaag ook Frankrijk en Duitsland.
Dus dat doet mij vermoeden dat ze het gefaseerd te koop aanbieden.

1 like

Oke had verder nog niet naar gezocht maar dan is gefaseerd beter zodat het niet ovebelast gaat worden, scalpers verzieken echt alles.

Ben benieuwd hoe het gaat verlopen