Casio Only. (Non G-Shock)

8 likes

Eindelijk een flesje geel spul binnen…

1 like

Daar kun je alle AE1200’s ter wereld mee doen :see_no_evil:
Veel plezier!

2 likes

Dit is een 25 euro klatser.
Hoe is het mogelijk voor 25 euro zo’n fijn horloge met zoveel functies, een aardige stalen band, mineraal glas en fatsoenlijke verlichting.
Prijs/ prestaties ongelooflijk.:grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Dit uurwerk is geweldig. Heb er zelf een gesloopt door de letters met nail remover te willen verwijderen. Heb nog wel een identiek uurwerk in een wat robuuster jasje.

Zie deze niet zo vaak maar hij is best cool.

2 likes

NA voor de bergvakanties. ABC horloge.

3 likes

Zojuist deze Casio 1346 MTD 1012 weer nieuw leven in geblazen met een nieuwe batterij. Deze heb ik 23 jaar geleden nieuw gekocht in Tsjechie op vakantie met mijn ouders!(14jr oud) Ik vermoed dat deze 19 jaar heeft stilgestaan!

Vandaag een nieuwe batterij erin gedaan, en niets…
Ik zag heel iets beweging in de secondewijzer, en met een beetje hulp begon hij te tikken. Met het terugplaatsen van de kroon stopte het horloge steeds weer binnen 10-30 seconden. Toen het asje van de kroon rereinigd met wd 40 en na terugplaatsen blijft ie nu lopen!!

Toch leuk een stukje nostalgie!

3 likes

5 likes

8 likes

Een klein vraagje hier, hoe zit het met dit model? Op de caseback staat DW-290. Maar als ik dat google zie ik vooral het model met bedrukking op de kast. Die van mij is zonder.

2 likes

Zoek op DW-290 T.

1 like

Lijkt wel of iemand de tekst eraf heeft gemod. Hij hoort echt zo te zijn.
image

1 like

Dan vind ik ze ook beide.

Ik zie op internet genoeg andere exemplaren. Lijkt me niet dat ze allemaal gemod zijn of iets dergelijks.

Fout van Google helaas, die gooit alle 290 resultaten soms op één hoop. De T versie had geen markings. Op WUS kun je er ook e.e.a. over vinden en op eBay worden ze ook nog aangeboden.

1 like

Bedankt! Ik ga eens verder kijken dan.

9 likes

Op een bijgesneden skx strap :yum:

5 likes

Gouwe ouwe, de Casio CMD40F-7CB.

8 likes

Deze en de afstandsbediening variant hebben serieuze herinneringen achtergelaten :slight_smile:

1 like

Doet dat ook. Remote Controller met leerfunctie - Calculator - Alarm - Chronograph.

1 like