Casio Only. (Non G-Shock)

Helemaal gelijk! Zag even snel het mode en begin gelijk te typen haha. Dikke ok dit model.

Ik weet nog dat ik hem ooit verkocht heb middels een paar regeltjes in je lokale wijkkrantje.

1 like

Ze werden volgens overlevering nogal eens gebruikt om de buren te pesten. Oh, een Philips TV? Klik klik, TV uit.

1 like

Laten we het zo zeggen, we hebben ons prima vermaakt met deze topper :slight_smile: :rofl:

1 like

Bij het zoeken via Google naar de manual (ding lag al een tijdje in een la) kwam ik ze her en der tegen op verkoopsites voor (in mijn beleving) nogal hoge bedragen. Wat de gek er voor geeft, blijkbaar.

Op MP is er imand die er eentje zoekt, maar aan verkopen doe ik eigenlijk nooit.

1 like

Dikke vette spijt en balen dat ik deze ooit kwijt ben geraakt bij het uiit huis gaan… Heerlijk de blits (nerd) uit hangen op de middelbare school toen telefoons met een camera nog maar net een ding begonnen te worden :grin:
Wisselen tegenwoordig ook wel voor erg leuke bedragen van handen. :sweat_smile:

5 likes

Casio Edifice EFV-100. Via Amazon, 55 euro.
Schroefkroon, super afgewerkt. Bijna onbegrijpelijk hoe dit kan voor het geld.

7 likes

Toevallig gezien toen een FB contact trots vertelde dat hij er eentje besteld had. Ik vermoedde al dat dit model een schroefkroon had gezien de 100m rating op de wijzerplaat.

Geen geld.

1 like

10 likes

Nieuwe aanwinst om lekker mee te kunnen sporten :muscle:t2:

7 likes

heel leuk voor dat geld! Ongelofelijk. En dan ook nog 100m wr

En vanuit een leuke hoek.

7 likes


Heerlijk stoffen bandje.

1 like

foutje, bedankt :slight_smile:

https://trends-catchers.nl/index.php/2018/10/05/35-glaring-costume-mistakes-in-famous-films/10/

Kijk eens even naar deze prachtige mod ! :heart_eyes:

andere wijzerset

@Aad57 grote dank :+1:t2:

10 likes

4 likes

Mijn Casio Oceanus OCW-S5000E-1AJF. Hij kan - en heeft alles wat ik me maar kan wensen: saffier glas, zonnecellen, atoomklok gestuurd, titanium, erg dun, tweede tijd en nog veel meer (te veel om hier op te noemen).

13 likes

Knap. Gewoonlijk ga ik voor eco-drive, radiogestuurde horloges kijken bij Citizen. Een van de volgende dagen ook eens zien wat Casio aanbiedt… :slight_smile:

1 like

New arrival :slight_smile:

15 likes

8 likes

Beautiful Casio Peter. :fist_right: :fist_left:

1 like