Casio Only. (Non G-Shock)

Thnx Jesus!

3 likes

Nog niet eerder op het forum tegengekomen in deze uitvoering: Casio ‘vintage’ A1000M-1BEF, vandaag binnengekomen! In tegenstelling tot andere digitale horloges van de Casio vintage lijn is deze volledig van staal.

Ik heb hem gekocht met de intentie om hem te modden, door de module met die van een Casio a700 te swappen, want dit display is nauwelijks leesbaar. Ook komt er een ander bandje op. Dat ga ik aankomend weekend waarschijnlijk doen en laat uiteraard het resultaat zien!

7 likes

Ik vind hem ontzettend gaaf!

1 like

Heb deze alweer dagen om. Ideaal licht thuiswerk/kook/brouw horloge met de stopwatch.

7 likes

Leuke dingen zijn het. Groeten van z’n ‘grote broer’! Vandaag op een ander bandje.

8 likes

Gevonden in Rusland en op voorraad n.o.s. Gelijk besteld en afwachten dus. Fingers cross. :pray: :timer_clock: :crossed_fingers:

4 likes

Helaas feedback niet op stock. Info op website was verouderd. We blijven zoeken tot we een ons wegen.

Casio DEP 600 beetje bekend in Europa? Ik kende hem nog niet

2 likes

Precies de rede dat ik er een heb gekocht. Draag hem regelmatig, doornhet lichte gewicht merk je vaak niet dat je hem om hebt.

5 likes

4 likes

Dit ding is hard op weg mijn favoriete klus horloge te worden! :muscle:

2 likes

20210227_170005

6 likes

Merlijn trio.

10 likes

2 likes

Wat een supercool exemplaar zeg!
Ik parkeer hem even op mijn eigen wantedlist

1 like

Thanks! Ik had nog geen update gegeven, maar er zit al een tijdje een positief display in, dat heb ik gedaan door er een module van een Casio a700 in te zetten. Met het polarisatiefilter kloten vond ik een beetje spannend, dus dit was het makkelijke alternatief. :slight_smile:

6 likes

NA van afgelopen week :grinning:

16 likes

Gaaf! Is deze uit Japan of lokaal

1 like