Hier hetzelfde, de witte met jelly strap. Gym, sauna, Turks bad, gaat allemaal prima ![]()
Zij vindt het fijn om de tijd te weten. Er hangen daar wel een aantal klokken, maar niet overal.
Fijn als je ligt te relaxen of een boek aan het lezen bent, dat je dan i.i.g. weet hoe laat het is.
(Het is niet overal en altijd heet in een saunacomplex
)
Hallo. Beetje raar om dit mijn eerste post te laten zijn misschien. Ik ga mij zeker nog voorstellen in een daarvoor geschikt draadje, en daarin mogen jullie mij allemaal van harte welkom heten, maar ik moet dit nu meteen uit systeem krijgen: ik heb mijn AE-1200WHD-1AVEF gehackt! Nu heb ik de optie om de backlight te laten flitsen tijdens afgaan van een alarm. (alarm/timer/elk heel uur) Horloge moest hier wel voor open maar er hoeft niet gesoldeerd te worden. Ik ben niet zo van de mods maar omdat deze ‘flash’ optie gewoon in het horloge zit maar is disabled(?) heb ik die ge-enabled en het ontwerp gewoon in zijn waarde (€43,50) gelaten denk ik.
Nou ja, dit even snel. Nu ga ik me binnenkort wel voorstellen ja? Neem wat groetsels.
Best leuk! En wellicht word je ook sneller wakker.
Hoe dan?
Hele goede vraag. Ik heb het natuurlijk niet zelf bedacht. Het algoritme had al snel in de gaten dat ik interesse heb in Casio’s. Dus ik kreeg dit filmpje in m’n mik:
Ik ben geen held. Ik ben niet handig. Als ik ergens naar kijk gaat het kapodt. Maar ik kan er ook niet tegen als ergens iets in zit waarvan ze niet willen dat ik het er uit haal. Dus ik kocht voor €10,- een stift met elektrische verf en waagde het er op.
Het ging niet vanzelf. Ik heb niet de goede schroevendraaiers, ik heb geen loupe, ik heb geen werkbank. Toen ik dacht klaar te zijn werkten de knoppen niet meer en daarna kwam er geen geluid (piepjes) meer uit. Dus hij moest nog een keer open en daarna was alles prima de luxe. Voldoening! Ik kan het iedereen aanraden.
voor
na
Had ik dit ook gedurfd met een horloge duurder dan deze? Zeker niet. Maar achteraf was het een klusje van niks. Wil je dit ook? Ik wil altijd tips geven maar dit is heel goed te doen. Succes!
Deze is direct retour. Dacht dat bij dit model het negatieve display goed te lezen was maar het is een ramp.
Net kwam ik op Vinted toevallig een Casio tegen die al een tijdje op mijn verlanglijstje staat. Ik heb deze al in het groen. Het horloge is nieuw en de prijs een lachertje, 42 Euro na afdingen was eerst 70 Euro, moet wel van Spanje komen. Zie je maar dat je daar ook geluk kunt hebben. De foto’s zijn van Vinted.
Heb je em al binnen dan ?
Nee, zal wel even duren.