Ik ook !
Vandaag gescoord vanuit Italie. Heb hem al eens gehad maar is nu niet meer in productie en bijna niet te krijgen. Met kompas en temperatuurmeter.
SGW-100-1VEF
Hoe bevalt de automatic ?
Hij bevalt prima. Vind het het nog steeds een prachtig horloge. Beetje jammer dat ze niet voor een eigen automaat zijn gegaan. Hij draait op de NH35A automaat van Seiko en daar is verder niks mis mee. En geen micro adjustment op de band is ook een beetje een gemiste kans. Maar nog steeds erg content mee
Ik heb ze onlangs in een etalage zien liggen en ze zijn echt mooi, op een foto komen ze niet volledig tot hun recht.
Vanmorgen kwam de nieuwe Edifice binnen, paar schakels eruit en hij zit prima ! Precies wat ik verwacht had, een mooi stoer horloge ![]()
![]()
NA van de vrouw. Eens kijken of dit iets is voor in de sauna, aangezien er meer mensen zijn op dit forum die een f91w daarvoor gebruiken.
Voor die 2 tientjes het proberen waard.
Erg mooi! Leuk sportief horloge.
Lekker roze! Leuk!
Een horloge lijkt me helemaal niet comfortabel met die hitte maar ik kom nooit in saunas. Lijkt me sowieso vreemd om helemaal naakt te zijn maar dan wel een horloge om ![]()