Casio Only. (Non G-Shock)

Ik ook !

Liberty | CASIO https://share.google/rNnTwy6CWrzcEJy1G

7 likes

Na, recent ontvangen. Release sinds juli 2024, de PRJ-B001-ER ProTrek solar bluetooth.

10 likes

6 likes

Vandaag gescoord vanuit Italie. Heb hem al eens gehad maar is nu niet meer in productie en bijna niet te krijgen. Met kompas en temperatuurmeter.

SGW-100-1VEF

9 likes

Clicked for the review, stayed for the comment section :grin:

2 likes

6 likes

Duro batman

8 likes

12 likes

10 likes

11 likes

Hoe bevalt de automatic ?

Hij bevalt prima. Vind het het nog steeds een prachtig horloge. Beetje jammer dat ze niet voor een eigen automaat zijn gegaan. Hij draait op de NH35A automaat van Seiko en daar is verder niks mis mee. En geen micro adjustment op de band is ook een beetje een gemiste kans. Maar nog steeds erg content mee

2 likes

Ik heb ze onlangs in een etalage zien liggen en ze zijn echt mooi, op een foto komen ze niet volledig tot hun recht.

1 like

Vanmorgen kwam de nieuwe Edifice binnen, paar schakels eruit en hij zit prima ! Precies wat ik verwacht had, een mooi stoer horloge :smile::muscle:t2:

12 likes

NA van de vrouw. Eens kijken of dit iets is voor in de sauna, aangezien er meer mensen zijn op dit forum die een f91w daarvoor gebruiken.
Voor die 2 tientjes het proberen waard.

4 likes

10 likes

Erg mooi! Leuk sportief horloge.

1 like

Lekker roze! Leuk!

Een horloge lijkt me helemaal niet comfortabel met die hitte maar ik kom nooit in saunas. Lijkt me sowieso vreemd om helemaal naakt te zijn maar dan wel een horloge om :wink: