Leuke kleine duiker, wat jammer dat Casio 'm niet minstens 100m WR heeft gemaakt.
Misschien als je heel rustig aan beweegt met je pols dat het wel kan maar ik zwem echt alleen met alles vanaf 100m WR.
Leuke kleine duiker, wat jammer dat Casio 'm niet minstens 100m WR heeft gemaakt.
Misschien als je heel rustig aan beweegt met je pols dat het wel kan maar ik zwem echt alleen met alles vanaf 100m WR.
50M betekent bij Casio ook echt 50 meter onder water. Dit weten veel mensen niet, maar toch is het zo. Bijv. de Casio F91W is 30M en kan dit ook. Dus zwemmen met deze mid size 50M is geen bezwaar ![]()
Uit ervaring: 15 jaar lang heb ik regelmatig gezwommen in de jaren 80 met onderstaande Casio Marlin W-35 en pas na die 15 jaar kwam er water in. Wist ik veel in die tijd over het feit dat een horloge niet eeuwig waterdicht blijftâŠ
Oh ja, ik zwom er ook mee in zout water.
Zelfs als er water inkomt. Snel openmaken, drogen en nieuwe pakking en batt. Dan doen ze het vaak gewoon weer. Tenzij de buttons lek zijn. Wordt deze Marlin niet meer gemaakt?
Al heel lang niet meer, ik kreeg 'm op mijn 19e verjaardag van mijn oma, dat was in 1982. Dag in dag uit gedragen, ook in militaire dienst. Fijn horloge, de wekker gebruikte ik vaak.
Mooie aanbieding:
https://www.amazon.com/dp/B083VMXGR4?ref_=pe_125775000_1044873430_i_fed_asin_title
Hallo.
Ik heb net een nieuwe Casio edifice eqb-600d gekocht. Hoe lang moet deze opladen vanaf lege batterij voordat deze iets doet?
Of wat moet ik doen om dit horloge werkend te krijgen?
Op dit moment doet hij niks. Alleen de secondewijzer verspringt 2 seconden als ik op de connection knop druk.
Alle hulp is welkom.
Ha Jan
gave Edifice, heb je die met de blauwe wereldbol ? Leg het horloge eens op de vensterbank in het licht dan laad ie wel op. Niet volle bak in de zon maar gewoon in het daglicht. Kunstlicht werkt ook. Succes !!
Van de week dit geinige ding binnen gekregen heeft alles in de wereld wat ik nodig heb. Inclusief databank!
(Helaas zit de band wat raar voor mn kleine pols)
Hallo hans.
Ja, met de blauwe bol. Heb die met de zwarte bol gehad, maar deze vindt ik toch mooier.
Ik heb hem gisteren al een paar uur onder een lamp gehad. Nu in de vensterbank.
Maar weet even niet hoe ik hem op start zeg maar. Connect knop ingedrukt houden? Komt hij dan tot leven?
Deze heb ik heel lang gedragen. Leuke Casio. Hij kan je naam laten scrollen enzo. Ik ben gek op die databankjes. De knopjes v/d rekenmachine zijn heel lastig in te drukken omdat je zo keihard moet drukken. Daâs beter geregeld bij de CA-53W-1ER (âhetâ Back To The Future horloge).
Klopt de knopjes zijn klein en kosten wat moeite. Maar dan toch vind ik het licht erg fijn! En waar de CA serie ongeveer gaat voor ±50 euro. Ging deze voor 40 in de korting. Dan is die toch leuker ![]()
Maar loopt ie helemaal niet dan ? Wel wazig als hij helemaal niks doet
Heb je geconnect met je telefoon via de Casio Watch+ app ?
filmpje
Hij loopt inmiddels. Maar waarschijnlijk niet genoeg opgeladen nog om te connecten.
Bedankt
Mooi ! Veel plezier ermee ![]()
De EFV-640 heeft gewonnen, de kleur van de band en bezel icm de kleur van de wijzerplaat heeft de doorslag gegeven
Over 1,5 week word ie geleverd, 1 dag voor mn 25 jarig jubileum.
Terechte winnaar naar mijn smaak. Benieuwd hoe het horloge in het echt om je pols staat binnenkort!