https://www.vinted.be/items/5711780952-casiotron-trn-50ze-1a-50-aniversario
Hier een mooi exemplaar te koop ![]()
Bedankt! Helaas alleen voor een prijs die scalpers zouden vragen.
Vandaag 3 stuks binnen gekregen, waarvan 2 g-shocks ![]()
En eentje voor dit topic…
De WVX-100J…
Met leuk zwevend digitaal display net onder het glas ![]()
Hoe heet deze precies? Niet de F-91w.
Het is de W-59.
Incoming. Kan nog net in 2025. Mijn eerste analoge horloge dat rijmt.
MTP-1302PD-9AVEF voor slechts 39,-
Dit is het idee: mijn eerste doos van 6 is nu bijna vol. Met Casio digitaal. Plan is om een volgende doos, van 6 of 12, te vullen met Casio analoog. En dan wel een kleurrijk geheel. Blauw, groen, wit, rood, grijs, misschien ook 1 zwarte. Deze kleur is niet meteen mijn favoriet. Omdat hij de helft goedkoper is dan andere kleuren denk ik dat ik niet alleen ben. Dus: ik koop deze alleen met het doel een toekomstige doos wat op te fleuren. Al mijn vrienden verklaren met voor totaal gek geworden. Gelukkig heb ik jullie nog. Jullie zullen me begrijpen.
Doel is volgende week wel behaald ?
Mooi spul he, kost de wereld niet en het zijn fantastische horloges
Heb je al wat op het oog ?
Jay Leno had het over ‘Functional Excuse’. Dat heb ik ook met deze tijdzones monster. Straks met het WK voetbal in Amerika, Canada en Mexico, organiseer ik een voetbalpoel en wil dan precies weten hoelaat welke wedstrijd waar gespeeld gaat worden. Om de stand bij te houden. Dus alle speelsteden zijn er nu al ingeprogrammeerd. Wat een top horloge is dit! ![]()
![]()
Kijk das altijd makkelijk
Hou je ook bij welke horloges je hebt verkocht ?
![]()
Wijzig de MDV-107 in een MDV-106 dan heb je de Duro MET Marlin. Te koop op Amazon dot COM.
Hij is nog TL-1 ![]()
Net als Jay Leno zal ik nooit iets verkopen.
Man. Volgens mij kun je afstuderen in de type namen van Casio. En dan ondertussen de energiecrisis oplossen. Maar dank!
Volgens mij kun je afstuderen in de type namen van Casio
Welnee, ik heb zelf een MDV-106 vandaar…