Casio Only. (Non G-Shock)

Deze aan me dochter gegeven, na 3 dagen school huilt mijn hart toch wel een beetje…

5 likes

Que? Hij doet het toch. Een horloge wat niet beschadigd is een horloge wat niet gedragen wordt. Hier is niks mis mee. :slight_smile:

3 likes

En je dochter is meteen het leukste meisje van de hele school! :+1:

2 likes

Ook vandaag de NA…

12 likes

Ja dat wel, maar als hij er na 3 dagen al zo uit ziet, vrees ik het ergste :face_with_peeking_eye:

Wees nou maar blij dat je niet je Breitling hebt meegegeven.

2 likes

Heb ik incoming. Niet de titanium versie. Gekocht van medeforumlid :+1::+1:

1 like

Cool, ben benieuwd! Echt een tof horloge met heel veel functies.

Nee nou die Rolex die ze op haar 18e zou krijgen blijft nog wel even wat jaartjes in de kluis zo :sweat_smile:

1 like

Morning!

7 likes

Ik zie veel reclame van (online)horlogewinkels en hun zg. ‘wintersale’. En dan zijn ze nog duurder dan bij Casio zelf. Ze denken zeker dat we gek zijn?

2 likes

Rustaaagh :smile: er zijn er genoeg die er intrappen dus kijk altijd verder als je denkt dat het beter kan :+1:t2:

1 like

5 likes

8 likes

Een van mijn Pro-Trek polswarmertjes :sunglasses:

3 likes

Schandalig! Je lijkt wel de dochter van @mckip.

Uhhh, die kan ik ff niet volgen?!? Als ik nu m’n ouwe Baby-G’s had gepost misschien wel, maar met 'n Pro-Trek??:thinking:

Was maar een grapje. Op de foto ziet hij er toch heel erg beschadigd uit. Dat moeten wij als Casio mensen niet willen. Ik hou zelfs mn f-91w heel netjes.

1 like

Oh
Nu dacht ik altijd dat het bij Casio vooral zgn tool watches zijn die de gemiddelde horlogeliefhebbers aanspreken. En erger nog, deze dus gewoon bij klussen, schilderen & tuinieren om hebben. Verkeerd begrepen :innocent:
Dus toch maar een duiker voortaan ?!

5 likes

The horror! :scream:

1 like