Casio Only. (Non G-Shock)

Er zijn veel combinaties in omloop, sommige zijn alleen in Japan te koop (JDM).

Het prijsverschil tussen RVS en titanium is hooguit €50 bij Bol en als je bedenkt dat een Casio makkelijk 10 jaar meegaat is het te verwaarlozen.

2 likes

10 likes

Staat op mn lijst. Ik moet nog een duiker. Dus waarom niet een Casio. Ik ben een kuddedier dus ik wil ook een dolfijn op de dial. MDV-106. De 107’s liggen voor het oprapen maar hebben niet die vis. (ja ja zoogdier whatever bla bla)
Dus dat wordt shoppen bij Amazon dot com en niet punt nl. Zal niet lang meer duren voordat ze daar ook duurder worden op zelfs uitverkocht? :scream:
Nog even nadenken over welke kleurstelling. Helemaal zwart of blauw kan. Pepsi is wel zo klassiek maar of ik daar goed mee voor de dag kom in de disco? Twijfel twijfel.

Nou, het is daadwerkelijk een vis :wink:. Een Marlijn, welteverstaan.

3 likes

Haha ken je nagaan! :see_no_evil:

1 like

Uiteraard! :dolphin:

En op de caseback…

4 likes

Kermit? :frog:

Zwart/Goud? Op een bi color Jubilee… lekker bling.

7 likes

4 likes

Misschien moet toch mijn Marlijnen / Visje te koop aanbieden. :rofl:

Komt nog ca. €8 bij voor import en bezorging.

2 likes

Die zilverkleurige? :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

1 like

Dat is toch echt te geef! Als we slim zijn kopen we het hele handeltje op, wachten een jaar of twee en doen dan af en toe een aantal in de verkoop. Die gaan zeker een keer, of twee keer over de kop.

1 like

We zijn geen handelaren, maar horloge liefhebbers / verzamelaars.
Als je het alleen om de centen gaat, heb je hier een verkeerde instelling.

5 likes

Soms vergeet ik wat voor een topding dit is

15 likes

MRW-200H. Staat nog ergens op mijn lange verlanglijst. Als ik dat lijstje in Excel sorteer op prijs van laag naar hoog, dan staat deze bovenaan. :+1:

2 likes

Ze zijn echt goedkoop. En je krijgt er veel voor terug.

3 likes

Toen er nog guldens waren :space_invader:

13 likes

Casio Lineage module gewisseld.

Ik heb de Casio Lineage LCW-M170 in staal en in titanium.
De stalen variant heeft een minder goed afleesbaar negatief display.
De titanium krast weer sneller.
Ik dacht, ik ga eens proberen om het positieve display van de titanium om te wisselen met die van de stalen.

Ging best gemakkelijk en zo is het helemaal top.

5 likes

Staat 'm goed!

1 like

En nu heeft mijn vrouw 'm ingepikt :grin: Ze is allergisch voor diverse metaal legeringen maar geen problemen met titanium.

1 like