Nee hoor, stukje hierboven (6 dagen) ook al genoemd door @Stinky .
Misschien sta ik op mute. Overkomt me ook dikwijls op het forum van ponymeisjes.
Was ik weer die smiley vergeten.
Oh well. Vandaag mag deze weer eens buiten spelen:
Ik ben begonnen met digitale Casio’s. Toen ik daar ‘genoeg’ van had, was dit mijn eerste analoge. De MTP-1302P. Enorm in de aanbieding voor nog geen 4 tientjes. Was heel lang mijn favoriet. De laatste tijd een beetje verwaarloosd. Hij loopt natuurlijk (Casio duh) nog steeds strak op tijd. Binnenkort mijn eerste Seiko in de brievenbus. Die zal niet zo nauwkeurig lopen terwijl die wel veel duurder is. De rare wereld van horloges.
Maar vandaag dus nog een keer deze schitterende gele. Vooral als de zon er op schijnt, vandaag is het bewolkt, is hij oogverblindend.
Erg vet gedaan dat patroon… maar kom van g-shock squares af en moet even wennen aan het “unisex” formaat haha…
Lijkt wel op iets wat Kojak zou dragen, gaaf ding!
Ook ideaal als het geen vakantie is. ![]()
Idd. Daar heb je groot gelijk in. Maar bij mij komt ie vooral boven als ik op reis ga. Bijna 1 maand dagelijks aan de pols, dan kan hij wel weer een tijdje in de doos tot een volgende vakantie.
Twee maal leuk. Gefeliciteerd.
Vind hem nog steeds mooi hoor.
![]()
Snap ik helemaal. Draag deze het meest.
Zonde. ![]()










