Casio Only. (Non G-Shock)

Goedenavond!

10 likes

10 likes

Ben ik de enige hier die deze Edifice heeft ?
Ik heb gezocht maar nog nergens zien langskomen :wink:

Is een 50th Anniversary model:

6 likes

Goedemiddag !

8 likes

Ik denk dat je de enige bent :smile:

1 like

Vanavond de mooie casiotron omgedaan…

16 likes

Vandaag een lekker zonnig horloge om!

12 likes

2 nieuwe varianten van bekend model.
Copyright Notebookcheck.nl
De 2 nieuwe kleurstellingen hebben een iets andere aanpak: het oppervlak van de
wijzerplaat van zowel de rode als de ijsblauwe variant wordt beschreven als lijkend op
" bevroren rijp " of " dicht opeengepakte fine kristallen ".
Het is een merkbaar zachtere, meer diffuus tekstuur vergeleken met het scherpere geometrische patroon van eerdere modellen.

5 likes

Niet op zoek maar toch een leuk horloge gevonden voor het werk. Ik draag vaak de GShock GD-100 en de DW-5600MS, daar is recentelijk een GA-200 bijgekomen maar deze :arrow_down: lijkt me ook geschikt. Groen heeft de voorkeur maar blauw trekt ook wel :sweat_smile: Een WS-1800-3AVEF of 2AVEF :slightly_smiling_face: plaatjes van interwebs

3 likes

Leuk model, vind vooral de grijze het leukst :+1::+1:

1 like

Nieuw model, of heeft iemand hem al? De W-738h.

De gebruikelijke features plus een vibrerend alarm. Ook mooi op grotere polsen: 47 x 43 mm. 13,5 dik.

En natuurlijk weer belachelijk goedkoop. Ik twijfel nog.

8 likes

Eén van de weinige horloges die nog op mijn verlanglijstje staat

1 like

Mwah, net ff filmpjes op Youtube gekeken maar ik word er niet heel warm van. Wel weer belachelijk goedkoop idd haha, hoe kan dat he :smiley:

1 like

Wel raar voor een limited editie. Ik dacht dat meer verzamelaars deze hebben. Of is ie niet mooi ?

3 likes

Zal het leuk doen tijdens het WK.

Niet op HF dan misschien :thinking:

Gisteren kreeg ik de blauwe binnen en vandaag de groene :ok_hand:t2: ziet er leuk uit en hij zit ook prima. Ik wilde er maar 1 maar ze blijven allebei :smile:



6 likes

En een footootje van de blauwe :smile:

9 likes

Van harte, zien er top uit …

Was het plan om twee te bestellen en er 1 retour te sturen?

1 like