Goedenavond!
Ben ik de enige hier die deze Edifice heeft ?
Ik heb gezocht maar nog nergens zien langskomen ![]()
Is een 50th Anniversary model:
Ik denk dat je de enige bent ![]()
2 nieuwe varianten van bekend model.
Copyright Notebookcheck.nl
De 2 nieuwe kleurstellingen hebben een iets andere aanpak: het oppervlak van de
wijzerplaat van zowel de rode als de ijsblauwe variant wordt beschreven als lijkend op
" bevroren rijp " of " dicht opeengepakte fine kristallen ".
Het is een merkbaar zachtere, meer diffuus tekstuur vergeleken met het scherpere geometrische patroon van eerdere modellen.
Niet op zoek maar toch een leuk horloge gevonden voor het werk. Ik draag vaak de GShock GD-100 en de DW-5600MS, daar is recentelijk een GA-200 bijgekomen maar deze
lijkt me ook geschikt. Groen heeft de voorkeur maar blauw trekt ook wel
Een WS-1800-3AVEF of 2AVEF
plaatjes van interwebs
Leuk model, vind vooral de grijze het leukst ![]()
![]()
Nieuw model, of heeft iemand hem al? De W-738h.
De gebruikelijke features plus een vibrerend alarm. Ook mooi op grotere polsen: 47 x 43 mm. 13,5 dik.
En natuurlijk weer belachelijk goedkoop. Ik twijfel nog.
Eén van de weinige horloges die nog op mijn verlanglijstje staat
Mwah, net ff filmpjes op Youtube gekeken maar ik word er niet heel warm van. Wel weer belachelijk goedkoop idd haha, hoe kan dat he ![]()
Zal het leuk doen tijdens het WK.
Niet op HF dan misschien ![]()
Gisteren kreeg ik de blauwe binnen en vandaag de groene
ziet er leuk uit en hij zit ook prima. Ik wilde er maar 1 maar ze blijven allebei ![]()
Van harte, zien er top uit …
Was het plan om twee te bestellen en er 1 retour te sturen?














