Jazeker. Ik was niet overtuigd van de blauwe kleur maar hij is prima ![]()
Dit vind ik jammer.
En wat vind je precies jammer, dat ik em toch leuk vind en niet hier te koop zet ? ![]()
Nee, dat er zoveel wordt besteld en geretourneerd. De wereld gaat kapot aan een heleboel dingen, ikzelf ben ook niet heilig, maar een beetje minder dingen kopen en daarna terug sturen zou heel veel helpen.
‘Gelukkig’ ben ik in dat idd niet de enige. Als we dat niet willen hadden we het in het begin al de nek om moeten draaien. Nu ist gewoon en normaal, gemak dient de mensch.
Tof deze ![]()
Ik ben een tijdje uit de roulatie geweest wegens een probleem met mijn gezondheid. Mijn voorliefde voor horloges is nooit weggeweest, maar soms heb je wel andere dingen aan je hoofd.
Maar wat als je te horen krijgt dat je vaker dan eens minstens 9 uur aan een infuus komt te liggen en je besef voor tijd niet kwijt wil? Dan is een Casio een perfecte keuze. Van plastic, dus stelen doet niemand als je even down and out bent. Bijgaand een foto van mijn beleving sinds (ongeveer) januari. De AE-1200 heeft langer om de pols gezeten dan welk ander horloge ook.
Casio sleept je er wel doorheen ! Beterschap iig ![]()
![]()
Beterschap Hans!
Beterschap Hans.
Courage!
Damn dat is niet fijn, helaas is gezondheid niet te koop,
Sterkte en heel veel beterschap ![]()

