Casio Only. (Non G-Shock)

Zomers!

Zo! Die komt wel binnen :lemon:

1 like

Van harte , vette klok :grin::+1:

1 like

Geweldig! Heb je de bund erbij? :grinning:

https://www.horlogeforum.nl/t/welke-film-heb-je-zojuist-gekeken/360520/37

Lekker zomers! :sun_with_face:

1 like

Nee nog niet…
Hij draagt wel enorm goed op de metalen band…
Maar is misschien wel leuk om hem echt zoals in de film te hebben…

Thanx Joost!

1 like


12 likes

Whoa! Vind ik schitterend. Een alleskunner die er niet mee loopt te pronken. Wel JDM denk ik. Mooi hoor.

1 like

Klassieker of nieuw? Weet je het typenummer? Ik vind 'm nl. heel mooi.

1 like

Dit is nieuw!
NA topic volgt nog wel.
Casio Oceanus Manta s400-5ajf.

De band, die erg soepel voelt op de huid, onderscheidend design heeft, en snel verstel heeft, moet ik nog op maat maken.

10 likes

Klein souvenirtje. De combi van de band met het zwart zorgt ervoor dat ik hem zelfs bij een pak zou durven dragen!

11 likes

Bedankt voor de info!

Ik zie 'm alleen op chrono24.nl staan. En de prijzen variëren zeer sterk. Wat de retail prijs is/wordt weet ik niet maar ik denk dat deze duurder is dan de gemiddelde Casio. De diameter is ong. 41 mm. Vandaag de dag zeer gebruikelijk maar in vergelijking met de gemiddelde en de klassieke Casio’s wat breder.

Zeker wat duurder dan de gemiddelde Casio.
Diameter is eigenlijk onder de 40.
In vergelijking met de Casio T100 of T200 is deze 3x zo duur. Maar je krijgt ook meer: Titanium, geavanceerdere wijzerplaat, complexere kast en band, saffieren bezel die laser bewerkt is, micro adjustment on the fly.
Wat mij betreft is het het waard.

12 likes

9 likes

9 likes

15 likes


Ladies and gents, weten wij welke Casio dit is? Ik vraag het voor mijn nicht die hem graag wil kopen.

5 likes

Dit is een LTP-1169D-7AR.

Moet nog wel te vinden zijn voor een paar tientjes.

2 likes

Dank! Gevonden en doorgestuurd!

2 likes

8 likes