Casio Only. (Non G-Shock)

Ook leuk dat de website echte foto’s met het horloge aan de pols laat zien, niet alleen renders. Miyota is gewoon prima. Ziet er leuk uit al vind ik het niet onderscheidend.

1 like

Lijkt alsof Casio en Citizen het oude seiko5-gat begint te vullen. Betaalbare leuke automaatjes.

Ik hou het wat Casio’s betreft bij kwarts.

7 likes

Casio is een samenwerking aangegaan met het Zuid-Koreaanse designlabel GRAGG om zijn bescheiden digitale horloge, de LW-204, een artistieke make-over te geven. Deze limited edition wordt geleverd met een speciaal ontworpen standaard, geïnspireerd op gesmolten metaal, waardoor het horloge een pronkstuk wordt wanneer u het niet om uw pols draagt.
Copyright Notebookcheck.nl

2 likes

Jezus Christus, ik snap helemaal geen ene moer van de beschrijving van het horloge. Wat een chipsteksten & een knudde-vertaling. Kan iemand mij uitleggen wat de relatie is tussen 10ATM, spannende dingen, zakelijke afspraak en weekend weg? Niet te doen dus.

Wees getuige van de evolutie van snelheid en intelligentie. CASIO presenteert de EDIFICE Automatic EFK-200 uurwerken - mechanische schoonheden met een automatisch uurwerk, geïnspireerd door de opwinding van het autorijden en de precisietechniek van de motorsport.

Het nieuwe ontwerp heeft een bezel met meerdere facetten en een edelstalen kast die is afgeslankt tot slechts 38 mm, gepolijst met zowel haarlijn- als spiegelafwerking voor een glanzende uitstraling en rijke texturale aantrekkingskracht.

De massief edelstalen band met afgeronde schakels tussen de H-schakels is gepolijst tot een verticale haarlijnafwerking en gecombineerd met spiegelranden, waardoor een samenspel van licht en schaduw ontstaat dat een gedurfd, elegant statement maakt.

De wijzerplaat is gemaakt met een speciale elektrovormtechniek en meerlaagse lak voor diepte en dimensie, verder voorzien van saffierglas waarmee verfijnde elegantie naar een hoger niveau wordt getild.

Het automatische uurwerk biedt een gangreserve van ongeveer 42 uur. Met een doorzichtige achterkant van de kast die de ingewikkelde tandwielconstructie van het uurwerk laat zien, heb je een unieke kijk op het kloppende hart van dit zeer speciale mechanische uurwerk.

Dankzij de waterdichtheid tot 10 Bar kun jij je richten op spannendere dingen, of je nu een zakelijke afspraak hebt of een weekendje weg bent.

De EFK-200 lijn brengt snelheid en intelligentie binnen handbereik - stil, maar krachtig, en versnelt uw dagelijkse activiteiten.

1 like

Copywriting is bij de meeste merken het ondergeschoven kindje en dan krijg je dit soort flauwekulteksten. Alsof het derderangs real estate projecten zijn.

1 like

Volgens Google Lens is dit een Casio LTP-1169D-7ARDF😅. Ken dit type nog niet, maar ik hoop dat je hem voor je nicht kan vinden.

1 like

Vandaag mag deze mee naar kantoor en straks naar de scouting.

8 likes

Wel een mooie zin hoor.
" Goh wat heb jij toch een rijke texturale aantrekkingskracht " klink wat positiever dan " hé lekker ding " :wink:

1 like

7 likes

6 likes

Gisteren blauw, vandaag groen :raised_hands:t2:

Ff als koppel naast mekaar :upside_down_face:

10 likes

Casio inside

7 likes

Dinsdag gekregen. Was stuk en lag bij een kennis al jaren in de la. Even poetsen, de boel resetten en hij doet het weer.
Nog even een mooi bandje eraan en hij kan weer gedragen worden.

13 likes

Wat een ontzettend leuke Casio!

1 like

M’n Casio verzameling was uit z’n kastje gegroeid. Nu iets gemaakt op basis van de Ikea schilderij plankjes. In 1x m’n Casio verzameling in beeld:

Staat wal rommelig, krijg de horloges nooit gelijk op de klem/standaard, Als hier nog ideeën of suggesties voor zijn…

11 likes

Mooi! Dat wordt regelmatig afstoffen. :+1:

4 likes

De tijd staat niet meer stil. Deze gekregen omdat hij stuk was.
Schoongemaakt, opgeknapt en hij doet het weer.
Ik beleef hier enorm veel plezier aan.
Iets wat een ander wegdoet opknappen en kijken of je het weer aan de gang krijgt.
Is geen duur horloge, maar wel erg leuk. Helemaal blij mee.

8 likes

Aangenaam verrast

5 likes

4 likes

Deze heb ik al een tijdje niet meer gedragen, vanmiddag een schakeltje erbij geplaatst en op de zomertijd gezet en hij zit weer prima.

3 likes