Casio Only. (Non G-Shock)

Even lekker plonzen met de Casio :ok_hand:t2:

8 likes

9 likes

10 likes

Gave Pro Trek.

1 like

Dank.

De werkCasio weer om :+1:t2:

5 likes

heerlijk ide ‘budget’ Casio’s. weer 1 voor de zomer aangeschaft.

6 likes

Is er eigenlijk nog een full metal F 91W variant nieuw verkrijgbaar, in Europa of Japan/Azië?

1 like

Prima !

5 likes

10 likes

Copyright Notebookcheck.nl

3 likes

Na maanden overwegen heb ik toch de knoop doorgehakt en deze gekocht:

Met name deze versie zie je toch net ietsje minder en geeft een bladerunner dystopische achtige vibe.

10 likes

Veel voor weinig. Ik heb hem ook en vind hem echt iets te dik, maar anders een heel veelzijdig horloge.

1 like

Superleuke horloges voor het geld en geschikt voor snorkelen/zwemmen. Maar ze zijn groot, groot! Pffff. Volgens notebookcheck 44,6 mm doorsnede.

1 like

Ik ben inmiddels wel dingen als mechanische horloges, g-shock en van die Garmin dingen gewend. Ik vond de dikte wat dat betreft wel meevallen. Mee eens dat quartz veel dunner kan dan die ‘royale’, maar voor die prijs kan ik niet klagen. En ergens is het ook wel passend bij de hele sfeer en esthetiek.

Precies, het is ook wat je leuk vindt, en dat kan van alles zijn, duur of goedkoop !

Ja, leuk, ik zoek ook nog een horloge met Romeinse cijfers, dat naar mijn smaak is.

4 likes

8 likes

Heeft iemand deze al in het echt gezien, de EFS-S660D-1AJF met stalen band en de EFS-S660PB-1AJF met rubberen band? 38mm, solar en saffierglas

8 likes