Nee maar dat ziet er heel goed uit! Mooie maat en ontwerp en een echte chronograaf met de juiste subdials. Ik zie de “Toyota Racing” branding niet, dat zou voor mij een reden zijn het horloge niet te kopen. Uiteraard heb ik niks tegen Toyota maar liever niet op een Casio horloge.
Nieuwe Casio Oceanus-titaniumserie gelanceerd met twee hoogwaardige horloges in beperkte oplage
De „Retro Tone Collection“ van Casio’s Oceanus introduceert twee horloges die exclusief in Japan verkrijgbaar zijn: de met Bluetooth uitgeruste Manta S400 (300 stuks, ¥ 165.000) en de zelfstandige Classic Line T2600 (500 stuks, ¥ 115.500). Titanium kasten, halfmatte wijzerplaten, lederen banden uit Tochigi.
Copyright Notebookcheck.nl
NA vandaag!
Ik had er eigenlijk twee, maar de sluiting van de A700 bleek stuk… Even gedacht aan het kopen van een nieuw bandje, maar die kost de helft van de prijs van het horloge.
Voorlopig dus maar even blij met de A168.
Leuke aanwinst!
Mooie foto!
Ca. € 100,- voor een Casio met transparante wijzerplaat….ja of nee? Ik vind de bruine zelf wel geslaagd
Iets te druk voor mij, maar ze zien er wel duurder uit.
Een Casio in Frankrijk is net als een stokbrood: goedkoop, betrouwbaar en je hebt er stiekem altijd plezier van!
Zelden zo’n slecht afleesbaar horloge gezien. Of het is een slechte foto. Misschien wel allebei.
In de disco heb je er al helemaal niks aan denk ik.
Maar dan let je ook niet op de tijd ![]()
![]()
Daar komen al die ouwe HF mannen niet meer.
Ho ho, deze man staat vanavond gewoon in de disco hoor…
Weliswaar de kinderdisco op de camping, maar ook daar speelt tijd geen rol ![]()
Ff een vraag tussendoor want eigenlijk geen zin om alles terug te lezen. Waarom staan er maar 5 Casios te koop in blauwzoeken.nl ? Zelfde geldt voor sommige andere merken.
Ziet er leuk uit maar ik krijg hier Seiko 5 vibes bij …
Iedereen die een Casio verkoopt is gek.
Ik kan trouwens dat hele blauwe gedeelte niet zien.