is afgeleid van de
uit 1977.
Is qua band en glas beter. En ja, ik ben zowel Tissot als Casio fan. Je kunt ze gewoon niet 1 op 1 vergelijken.
is afgeleid van de
Is qua band en glas beter. En ja, ik ben zowel Tissot als Casio fan. Je kunt ze gewoon niet 1 op 1 vergelijken.
Als ze weer voor een meer vierkante kastvorm waren gegaan was het een groter succes geworden denk ik. Maarja, dan wijkt het weer meer af van de prx lijn.
Elke keer dat ik de a158 om de pols had, droomde ik over een versie met saffier en vol metaal. Ik was dus heel blij met deze uitgave, maar schrok wel van de prijs. Ik ben wel positief verrast over je ervaring met de band! Ik had niet verwacht dat hier ook een upgrade in zou zitten tov de standaard a1000 (die liet ook wel iets te wensen over dacht ik?)
Ik ben ook erg fan van de geupdate versie van die A1000. Het is alleen zooooo jammer dat er geen betere WR rating aan gekoppeld werd. Voor de prijs zou dat wel mogen…bij Tissot lukt dat kennelijk wel, maar dat horloge straalt toch een andere vibe uit.
Nu zit ik te pieren naar SKXmod van de a168. Die pre-mod zou 100 m wr zijn. Maar de reviews op trustpilot wekken niet erg veel vertrouwen.
Iemand ervaring met pre-built SKXmods van Casio’s?
Ik kan het intussen prima vinden met mijn Seiko Rotocall, maar binnenkort weer een weekendje naar zee en dat wil je die roterende bezel dan ook weer niet aandoen. ![]()
Mooie reden om een weer een extra g-shock ernaast aan te schaffen lijkt me ![]()
Daarnaast zijn er genoeg mensen die met een Casio F-91 gaan zwemmen zonder enig probleem.
Ik heb een G-shock, maar ik ben toch meer voor de iets subtielere modellen.
Met mijn A168 ga ik ook zwemmen, maar met zo’n a1000 SP7, die toch 200 euro kost weet ik niet of ik dat zou durven…