Congratulations Stinky. ![]()
Congratulations Freddy.
Mooi octagoon kast en skeleton wijzers. ![]()
Waar heb je die band gekocht?
Die kreeg ik erbij van de Japanse verkoper. Ik was eerst van plan om de originele er nog bij te kopen. De strap en de bracelet. Maar deze bevalt zo goed, ik laat het even zo.
Filmpje van iemand die minder dan een jaar geleden is begonnen met verzamelen. Er is een apart draadje ergens voor filmpjes maar hier gaat het bijna alleen over Casio’s. Dus
Extra mooi op deze Nato. ![]()
Deze Edifice heb ik net na een hele lange tijd weer eens opgepakt van m’n nachtkastje. Zat onder een laagje stof, staat nog op de wintertijd, de datum wijkt 4/5 dagen af, maar na een snelle veeg met m’n t-shirt schittert ie me weer tegemoet.
Deze loopt waarschijnlijk alweer 8 jaar op de batterij die er nu in zit!
Heerlijk; ik kan gewoon net zo blij worden van het omhangen van een horloge van een paar tientjes als van eentje van een paar roodjes… ![]()
![]()
Deze is weer eens bij het opruimen tevoorschijn gekomen. Jaren geleden heb ik 'm eens voor een paar euro in de kringloop gevonden. Hij heeft het voor een paar uur gedaan op een nieuwe batterij en daarna werkte niks meer. Zonde, ik wil het nog wel een keer opnieuw proberen!
Zo één was vroeger m’n eerste horloge,
leuk om weer eens te zien!
![]()