Deze Edifice moet ik ook maar weer eens uit z’n winterslaap halen. Ooit gekocht door m’n vader, maar het bandje was net te kort voor z’n pols. Ik heb 'm vervolgens vaak gedragen, dit is een oude foto uit 2019.
Inderdaad een zeer fraai exemplaar.
Prima vervangende banden te vinden bij de bekende chinese webwinkel ![]()
Zag van de week dit filmpje van JOMW langskomen, kon het niet laten om zo’n ding te bestellen.
Vandaag binnen gekomen, uitpakken, twee keer op knopje drukken, maakt contact met mast in de buurt van Berlijn, en alles staat in een keer goed brilliant ![]()
Welkom Casio WV-59R-1A
Hij staat als Berlin in mijn lijstje van steden ![]()
Maar echt bang for buck
Deze afgeragde ouwe A158 had ik eigenlijk omgedaan om te dragen tijdens tuinwerk, maar omdat ie alleen maar onder m’n handschoen zat, heb ik 'm maar afgedaan totdat ik klaar was. Nog steeds een fijn en licht horloge.
Dat heeft met de tijdzone te maken waarschijnlijk, niet met de tijdzender waarmee hij synchroniseert.
Vandaag weer een Casio aan de collectie toegevoegd, de MRW-200H-1BV.
Ik vind hem leuk en draagt heerlijk! ![]()
![]()
Alleen het glaasje is errug krasgevoelig weet ik uit eigen ervaring.
Volgens Casio Harsglas. Is dat gewoon plexiglas? In dat geval gewoon polijsten met Polywatch of iets soortgelijks.
Krassen zitten er diep in. Folie markeert het nog een beetje en kost bijna geen drol. Nog geen 4 euro voor 6 stuks inclusief verzenden. Casio digitale horloges en deze hebben een zacht en krasgevoelig hardglas dus helaas is het niet anders dan óf uitkijken óf voor lief nemen óf een folie plaatsen. Polijsten kan natuurlijk ook.