Casio Only. (Non G-Shock)

Ja, die van Seikomods had ik op de radar, maar daar zijn ze al een tijdje uitverkocht…

Voor de rest van AliExpress weet ik niet echt in hoeverre die iets van kwaliteit leveren. Ik heb nog niet eerder zelf het glas vervangen maar ga er toch van uit dat de afmetingen perfect moeten kloppen. Anders past het glas er niet in, of is het mogelijk iets te klein en niet meer waterdicht veronderstel ik. Ook qua kwaliteit van glas en coating zit er mogelijk wel verschil op, of maak ik het te complex ?

Ja, die had ik al eerder gezien :slight_smile: Als die witte er ooit nog bij komt is het leuk, maar de voornaamste twee voor mij waren toch de blauwe en zwarte. Ik grijp zelden naar een van mijn 3 met witte wijzerplaat, maar om de set meer compleet te maken kijk ik er af en toe wel eens naar uit.
De vierde gaat er niet komen: zwart met goud is niet zo mijn ding.

Ik heb trouwens net vandaag een tweede zwarte toegestuurd gekregen. Dan hoef ik niet zo dikwijls meer bandjes te wisselen als ik eens een andere kleur erop wil. Meestal gaat het tussen kaki en zwart/grijs. Een van de twee krijgt dan ook een bol safierglaasje als alternatief.

Wat duikers betreft zijn de Casio’s bij mij in de meerderheid :slight_smile:

6 likes

Ik zou het uitbesteden als je het nog nooit eerder heb gedaan. Hier op H
F. zijn handige jongens die goed kunnen moden.

Ik wil er zelf wel eens aan beginnen :slightly_smiling_face:.
Als het fout zou gaan, dan is het een ervaring extra tegen beperkte kost :wink:

5 likes

Het leuke aan deze Casio’s is dat ze supergoed samen gaan met simpele NATO’s. Zo handig om telkens de kleur van de dag te kiezen :slight_smile:

4 likes


Protrekking vandaag, helemaal naar het balkon.
Wel een van de best leesbare digitale displays van Casio vind ik.

6 likes

Of op staal (en een saffier glaasje en mod bezel).

8 likes

Ja, ziet er ook meer dan OK uit :slight_smile:.

Waar heb je glas en bezel gehaald ?

Bij Ali in het verre Oosten :wink:

12 likes

Mooi horloge!!!

Stoere blauwe wijzerplaat.

1 like

Thanks😃

Idd leuk ding voor het geld, can’t complain.
Heb een 20mm jubilee onderweg, want de band is rommel🤣

11 likes

Deze zit goed en loopt goed

14 likes

8 likes

Vandaag binnen gekomen.
Altijd de juiste tijd en geen batterijen meer vervangen.

15 likes

CASIO MD-708

11 likes

NA van vandaag en mijn toegangsbewijs tot de Casio-club. A168, ik zocht een leuk, licht, dun, goedkoop horloge voor die gelegenheden dat het risico op schade toch wat groot is :blush:

10 likes

Tof ding! Lijkt mij wel erg lastig om die bezel te draaien met links :crazy_face:

2 likes