Casio Only. (Non G-Shock)

De Edifice op een jubilee gezet, wel nice imo🧐

10 likes

Zeker.

Staat hem goed, erg goed!

1 like

Thanks!

Geinig grab and go beatertje :ok_hand:


Van de week maar de Edifice weer eens omgedaan.
Toch een heel fijn horloge met Solar en bluetooth loopt altijd op de juiste tijd en datum.

5 likes

Een keer een stalen band besteld. Past tot mijn verbazing vrij goed (na de onderkant van de verbindingsstukjes wat verbogen te hebben :wink:).
Alles vol staal, geen holle schakels, dus voelt heel degelijk aan. De sluiting is minder zwaar. Daar is wel wat op bespaard, maar goed genoeg voor mij. En ja, met een prijs van €10, verzending inbegrepen, is dit alles samen toch wel veel armband voor mijn centen…

12 likes

Deze zijn pas uit. Slechts 30 euro. 10 jaar batterij en heel goed afleesbaar.


Leuk als klusklok
AE1500 serie.

12 likes

Cool! Ik zou dit bijna aanzien voor een protrek. (En dat vind ik best positief!)

5 likes

Die nieuwe budget serie is leuk maar ben toch voor een 20 euro.meer upgrade gegaan.


Temp en kompas en ook.goed afleesbaar. Voor mijn vis avonturen.

10 likes

Radial

6 likes

16 likes

… en ook best mooi eigenlijk (vind ik dan ) :slight_smile:

11 likes

Multi sensor sport beater

7 likes

Volgens een kopje in de telegraaf vandaag: boven de 28 graden binnen is een werkpauze.

Volgens mijn protrek…

9 likes

Casio Pro Trek PRG-40T(itanium) uit het jaar 2000.

Groot en robust maar door het gebruik van een titanum kast een lichtgewichtje. Wordt regelmatig gedragen en beschikt over temperatuurmeting, barometer, hoogtemeter en kompas.

2010-09-24_PRG-40T-7V

11 likes

12 likes

Heb je misschien nog een linkje van waar je deze bracelet hebt gekocht? Thanks!

11 likes

ae1300

Casio AE-1300WH-2AVEF ‘Referee Timer’

Zocht een Gshock met auto repeat timer(s) voor sportieve activiteiten maar er zijn niet veel Gshock modellen met goede opties (solar) of goede batterijduur (meeste Gshock met auto repeat timer hebben maar 2 jaar batterijduur). Deze heeft een preset timer tot 45 minuten + 9 staps interval countdown timer tot 59 minuten, max 9 x 1uur dus (je kunt de preset/countdown timers door elkaar gebruiken :sunglasses:) en 10 jaar batterij (zal ie wel niet halen bij veelvuldig gebruik maar goed) en dat voor voor drie tientjes.

7 likes

Casio Pro Trek PRG-80T(itanium) uit 2004, een compact all-round horloge met thermometer, barometer, hoogtemeter en digitaal kompas. Over de batterijen hoef je je geen zorgen te maken, deze worden opgeladen via zonne-energie (Tough Solar).

8 likes