Casio Only. (Non G-Shock)

Jazeker, dat is deze:
https://www.amazon.de/Foxnovo-Curved-Solid-Stainless-Silver/dp/B00M0EUL6M?pd_rd_w=0HUB4&pf_rd_p=c780bc6e-526a-4168-bd06-dc882f703d17&pf_rd_r=FATT4VBV5ZTYJY0V7F92&pd_rd_r=b9f92778-c84b-43f2-8f23-7e7edda56429&pd_rd_wg=01rHj&pd_rd_i=B00M0EUL6M&psc=1&ref_=pd_bap_m_rp_1_sc

2 likes

Bedankt!


:yum:

7 likes

Casio quartz tikkert ,olie gevuld

10 likes

8 likes

Heerlijk lomp weer :grin:

7 likes

En daar is dan de niet-lompe versie! :grin: Net binnengekomen en nu al onder de indruk van de verminderde afmetingen en gewicht :ok_hand: Iets minder tool en iets meer bling :star2:

(ook heerlijk om ze zo beiden strak gesynct te zien tikken :+1:)

8 likes

De CASIO Waveceptor WV-59E-1AVEG. Oogt lekker eighties, is licht en comfortabel 39 mm groot. Als basisfuncties zoals World Timer, alarm, timer en stopwatch. Tijd wordt dagelijks gesynchroniseerd via een radiosignaal. Dit alles voor € 50. Doet verder niemand na.

11 likes

Een heerlijk kleine alleskunner! En zelfs een bandenswapper met zn (redelijk) normale lugs van 23mm. Kunnen deze en m’n citizen skyhawk samen bandjes ruilen :smile:
Wel jammer dat je voor de mooie versies een premium betaalt omdat ze jdm zijn… :unamused:

9 likes

Oceanus

18 likes


Referee timer

8 likes

Vind alleen het groene plastic van de CASIO SGW-1000-2BER niks. Verder fijn kloek horloge. Throw functionality to me: kompas, barometer, hoogtemeter, zon op & neer, temperatuur. Daarnaast die bups alarmpjes, timer en wereldtijden die Casio zo’n beetje overal in heeft zitten.

5 likes

Niks voor mij, veel te slim ding. Dan word ik er elke dag aan herinnerd dat ik 6 meter onder NAP woon. :grimacing:

1 like

Ik moet hier ook weer eens aan meedoen, al mijn Casio’tjes zijn non G-Shock. Dit is mijn DB36-1AV.

11 likes

Hier wil ik ook graag aan bijdragen. Vind dit een mooi klokje en al helemaal voor die prijs:

15 likes

Edifice chrono, ook Casio.

8 likes

Mijn casio’s

15 likes

Cadeautje voor mijn jarige zoon gekocht. Leuk :blush:

17 likes

Ben helemaal uitgeteld na zo’n dag.

15 likes

Nice :rofl:

1 like