Casio Only. (Non G-Shock)

9 likes

En uitgerekend dan een Casio om de pols op zo’n dag?

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ben zelf ook niet vies van een bijdehante Casio zo nu en dan.

Die oranje zal één dezer dagen ook wel in het blauwe verschijnen, aangezien die het hopeloos verliest van de andere 2 protreks.

6 likes

Dit is mijn nieuwe go to watch geworden. Heerlijk spul!

7 likes

Echt een horloge waar je op kan rekenen!

3 likes

De perfecte grab & go!
Tevens een SKX jubilee bracelet incoming, kijken hoe dat staat.
Meer mensen hier die dit geprobeerd hebben op de duro?

8 likes

Zoiets? Geen jubilee maar wel staal

7 likes

Precies zoiets! Staat ‘m goed :star_struck:
Ik hoop dat ie morgen in de bus valt hier, plaatjes volgen.

1 like

Er komt deze week een Casio Oceanus S100 mijn kant op en ik ben mega benieuwd!

4 likes

Deze op lengte en om de pols. Even de wijzers gekalibreerd en dan besef je pas dat je Seiko snj029 echt voor geen meter is uitgelijnd. Heerlijk licht en ten opzichte van mijn eerdere mudmaster en huidige 5610 en rangeman een hele ‘platte’ ervaring!

17 likes

Welke stalen band heb jij?
Ik heb de jubilee binnen en moet zeggen dat de end links er toch slechter op zitten dan ik had verwacht.
Zal ze eerst morgen eens iets proberen te vermaken!

4 likes

Deze: https://www.amazon.de/Foxnovo-Curved-Solid-Stainless-Silver/dp/B00M0EUL6M?pd_rd_w=0HUB4&pf_rd_p=c780bc6e-526a-4168-bd06-dc882f703d17&pf_rd_r=FATT4VBV5ZTYJY0V7F92&pd_rd_r=b9f92778-c84b-43f2-8f23-7e7edda56429&pd_rd_wg=01rHj&pd_rd_i=B00M0EUL6M&psc=1&ref_=pd_bap_m_rp_1_sc

Maar daar passen de endlinks ook niet goed. Die heb ik flink open moeten buigen. Dus ik denk niet dat het heel veel beter is/wordt

1 like

Dan ga ik zelf nog even knutselen! Anders zag ik op Amazon ook nog een straight link jubilee staan

1 like

Met een beetje getik van een klein hamertje zit ie nu acceptabel! Uiteraard geen 100% fit, maar prima draagbaar zo.
Tevreden met ‘t resultaat. Wat een heerlijke beater is ‘t ook :grin:

12 likes

Mooie combi!

1 like

Dankje! Ben er zelf ook wel tevreden over :grin:

Mooi horloge. Ik heb deze.

4 likes

Ga ervoor !!!

Zo veel leuker dan Happy-stones of Paaseieren zoeken! :grin: :point_down:

5 likes

Deze ken ik… :slight_smile:
Er is inderdaad wat werk om het te doen passen, maar is hier toch redelijk gelukt. Het wordt alleen beter met een originele Casio-band denk ik.

4 likes