Casio Only. (Non G-Shock)

Mooie lijn van Casio horloges. :sunglasses:

10 likes

Ja, op staal vind ik mooi, maar de NATO’s vind ik ook heel leuk. Ideaal om steeds de gepaste kleur te hebben, en lekker licht om dragen in de zomer. Deze zijn de voorbije zomer in het weekend en op reis mijn meest gebruikte horloges geweest :slight_smile:

1 like

Hier ook vandaag bezorgd door tante Post de originele armband voor de Duro en 2 Barton Elite Silicon. Ze zijn nu beter aangekleed met saffier glasje.


Geel/Zwart Barton.
Rood/Blauw Barton.
En natuurlijk niet vergeten de zilveren dial nu met originele Casio armband.
Niet gemod.

8 likes

10 likes

Sinds juni bezig om de Duros’s te bemachtigen. Verzendingen lukken maar niet; retour, beschadigd, douane, kwijt.

Precies 1 week geleden besteld. Heb ze vandaag binnengekregen uit de VS. De gouden MDV-106G, de blauwe MDV-106B-2en de zwarte MDV-106. Een zwarte had ik een paar weken geleden al van @Jesus overgenomen. Ik mis alleen de witte dial nog.

@Snader bij Amazon.com als volgt besteld: priority shipping gebruiken, optie om alle horloges in 1 keer te laten bezorgen.

10 likes

Goed bezig Tony. :+1:

1 like

Ook nog maar eens een poging wagen dan. Zojuist de blauwe besteld. Ben benieuwd of het nu wel gaat lukken!

1 like

MDV-100D-1AJF.
We gaan weer op zoek naar de 100 serie met 3 kleuren ( zwart / blauw / geel ) dial en JDM.
De black dial is besteld.

3 likes

@Jesus Mooi hoor. Bij welke webshop heb je besteld?


https://www.discovery-japan.me/category/select/pid/4020

1 like

We apologize for the inconvenience.
Due to an operational error on our part, there was an error in the product price. We will be canceling this order at once.
All charges to your credit card or to PayPal will be canceled.

--------- Your Order Details ----------

order ID:DJMO-LHJ-827034
Ordered Date:2021-10-12 18:46:12

== Order ==
Product Name:CASIO Wristwatch Standard MDV-100D-1AJF Silver

Item #:4971850857099
Item unit price:9,202 YEN
Order Quantity:1


Subtotal:10,122 YEN
(tax in 920 YEN)
Shipping fee
[IP] INTERNATIONAL PRIORITY :2,971 YEN
JAPAN VAT:-920 YEN
Handling Fee:450 YEN
Total:12,623 YEN

Ze hebben zich in de aangeboden prijs vergist en de order geannuleerd. Ik vond het al vreemd dat maar 78€ was
Nieuwe prijs 158€. Dat is wel 100% verhoging. Dus we zoeken wel verder.
Jammer een geval van te mooi om waar te zijn.

1 like

Thanks. Was een foutje dus.

1 like

Toen ik vanochtend keek zag ik de prijs van €158,- al staan en eerlijk gezegd vond ik dat aardig aan de prijs. Zeker als er nog BTW , verzendkosten etc bijkomen. Maar het is zeker wel een leuk horloge!

1 like

Ja dat dacht ik ook wel voor 78€ toen ik de de order plaatste. Niet getreurd en verder kijken. :+1:

De witte versie is tegenwoordig echt wel lastig te vinden, zeker voor een normale prijs.

Je mist nu enkel de Pepsi ( MDV-106B-1A2V) en Batman ( MDV-106B-1A1V) versie nog :+1:


Mijn huidige Duro collectie.

8 likes

Die witte is mooi, heb hem inderdaad nog nergens te koop zien staan.

1 like

Dat kan wel kloppen. Hij komt uit de
Jahoo veiling japan Buyee. Hier op HF nog niet eerder gezien.

2 likes

Yep, die witte hebben ze te snel uit het assortiment gehaald. Die Pepsi en Batman vertrouw ik niet helemaal. Zie die alleen op wat shabby sites staan. Denk jij dat die legit zijn?

1 like

Yep, dat hoor ik van meer mensen (MDV106’s kwamen uit in 2011 dacht ik)

De linkjes die ik postte vertrouwde ik opzich wel.

Wat ik wel merkwaardig vond is dat de nieuwe versies van de oude modellen geen vis meer op de dail hebben vanwegen het verlopen van het patent.
Maar dat ze bij deze nieuwe versies er wel op lijken te staan. :thinking:

Edit: Hier bij Jody dan weer niet …

1 like