Casio Only. (Non G-Shock)

Mooi ding! Ik heb mijn gwg-1000 mudmaster verkocht omdat hij toch wel heel ‘hoog’ was. Als ik de lay-out van deze pro trek zie dan hebben deze een vergelijkbare module.
Echt een gave klok

1 like

Ja, het is een fijn horloge voor in de bergen :slightly_smiling_face: en kan ook mee het bergmeer in. :diving_mask:

1 like

Heerlijk deze. Eens iets anders dan een G square, heerlijk minimalistisch, licht en toch heb je iets om de pols. En kost maar 3 tientjes.

5 likes

afbeelding

7 likes

Rechsonder van het kistje is mijn favoriete. Moet me terugdenken aan de grijpmachines vroeger op de kermis. Kermishorloge. :wink:

Een golden oldie, Casio ATC-1100 uit 1994. De allereerste Protrek :grin:

12 likes

7 likes

Intussen weer thuis en wat anders aangetrokken.
Toch leuk, met kleurtjes spelen :grinning:

7 likes

Ohhhh wat een gave serie!!!
Leuk man.

1 like

Ik heb nog een blauwe liggen, nieuw, in de kast, nog met rubber bandje. Die gaat binnenkort op staal. :wink:
Het leuke aan deze duikers vond ik dat ze er uitstekend uit zien, oerdegelijk gemaakt zijn, en zo weinig kosten dat je er eentje kan hebben per armband waarop je ze wil dragen. :grinning:

Mooi Paul zeg waar haal je de originele armband vandaan?

Zit zelf ook al een poosje met het idee te spelen er een of meerdere te kopen. Maar is nog lastig vinden!

Welnee, gewoon even bij Greatwatches kijken.

Normale prijs is +/- 50 pond, op het moment zijn ze (de zwarte) wat omhoog gegaan in prijs, dus even aankijken en afwachten misschien.

Heb er al meerdere gekocht daar de afgelopen jaren.

Alleen even de voorraad in de gaten houden, of even een mailtje sturen :+1:

Wat er nu op zit is geen originele :grinning: :

https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B00M0EUL6M/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o04_s00?ie=UTF8&psc=1

Was €10, en mits de uiteinden achteraan wat extra te plooien, passen deze vrij goed. Niet de topkwaliteit natuurlijk voor die prijs, maar wel heel degelijk staal met volle schakels.

Van Masters-in-Time heb ik net gisteren bericht gekregen dat de originele Casio-banden weer in voorraad waren, dus meteen besteld. Mijn tweede blauwe duiker lag daarop te wachten :grinning:

2 likes

Dit waren wat beelden van dichterbij van de €10 RVS-band van Amazon.

4 likes

De Casio-band is toegekomen, de vierde MDV106 mag dus van het rubber af.

De Casio-band en kast passen natuurlijk net iets beter dan de €10 Amazon-band…

De “grab & go” duikertjes op een rij, met twee waarvan ik de band nog wel eens wil verwisselen en twee die op staal blijven.

De Casio-band past beter, maar de andere is ook nog wel OK, zeker als je je neus er niet bij legt.
De Casio heeft geen volle schakels, maar ze zijn wel beter afgewerkt (mooiere brushing, zachtere randen en betere sluiting.


Nog een keer de twee op staal naast elkaar.

13 likes

Zeer fraai!

Casio band ziet er keurig uit en sluit zeer netjes aan bij de kast.

Zeker gaver zo op stalen band!

1 like

Vakantiebeatertje binnen.

Prima ding ding voor het geld! Kostte 80 euro. Kastvorm ziet er goed uit, 100m wr met schroefkroon, 40mm.

Bovenstaande Duro’s vind ik ook gaaf, maar met 44mm helaas te groot voor mij

7 likes

Knap wat de nieuwe iPhone 13 pro allemaal weer beter kan :slightly_smiling_face:

5 likes