Die hand met de rekenmachine zit ook vreemd hoor! Heb het ff zo geprobeerd, maar blijkbaar ben ik niet lenig genoeg.
Dit is de mijne, een vintage Casio Casiotron uit 1980. Type: 79cs-51. Deze heb ik pas een paar weken en draag hem regelmatig.
Deze band past ook mooi. Welke is dat/waar gekocht ? Of was het de originele die erbij zat ?
Klopt, heb hem niet zo gekocht, maar het is inderdaad de originele band die erbij hoort.
Deze komt van Masters In Time.
Wie o wie heeft belangstelling in een
z.g.n Casio Duro in de zwarte dial uitvoering voordat ie naar de blauwe gedeelte gaat?
Meer info via P.B.
Mooi ding! Ik heb mijn gwg-1000 mudmaster verkocht omdat hij toch wel heel ‘hoog’ was. Als ik de lay-out van deze pro trek zie dan hebben deze een vergelijkbare module.
Echt een gave klok
Ja, het is een fijn horloge voor in de bergen en kan ook mee het bergmeer in.
Heerlijk deze. Eens iets anders dan een G square, heerlijk minimalistisch, licht en toch heb je iets om de pols. En kost maar 3 tientjes.
Rechsonder van het kistje is mijn favoriete. Moet me terugdenken aan de grijpmachines vroeger op de kermis. Kermishorloge.
Ohhhh wat een gave serie!!!
Leuk man.
Ik heb nog een blauwe liggen, nieuw, in de kast, nog met rubber bandje. Die gaat binnenkort op staal.
Het leuke aan deze duikers vond ik dat ze er uitstekend uit zien, oerdegelijk gemaakt zijn, en zo weinig kosten dat je er eentje kan hebben per armband waarop je ze wil dragen.