Casio Only. (Non G-Shock)

:grinning_face_with_smiling_eyes:
Leuk ding, kost haast niks zowat 10 liter benzine.:joy:

13 likes

Vandaag ga ik even full nerd! :grin: :nerd_face:

12 likes

Iets van 30 euro meen ik me te herinneren. 200M, schroefkroon, wat wil je nog meer.

9 likes

Ik moet vaker random omhoog scrollen merk ik… Deze is tof! :star_struck: Zou ik ook het modelnummer mogen weten? :innocent:

Edit:
Sorry, ik zou eerst zelf even moeten zoeken voordat ik mn snater open trek. Een snelle google query heeft mij al geholpen namelijk :sweat_smile:

2 likes

18 likes

Mooi hoor :ok_hand:
Heb nu een aantal G-shocks maar zit stiekem ook naar deze te loeren, fantastisch mooi ding :+1:

Altijd aangenaam dragen… veel waar voor weinig geld :slight_smile:

18 likes

Casio is echt onverslaanbaar op prijs kwaliteit verhouding. De World Time is echt leuk, 100 m WR en 10 jaar batterij.

2 likes


De Casio MDV-100D-1AJF

14 likes

Geweldig toch!

15 likes

Indrukwekkend hoor voor dat geld, 200x goedkoper dan die ander :grinning:

14 likes

Nieuw model? Ziet er echt tof uit! Echt als uit de jaren 80.

Is er volgens mij al een poosje, de A700WE-1AEF. Goeie retro look idd voor drie tientjes :sunglasses:

1 like

Recent opnieuw aangekocht.
Was als kind mijn eerste horloge - nostalgie ten top!

9 likes

Werkelijk in alle opzichten een superhorloge. De CASIO OCEANUS OCW-S100-1AJF.

14 likes

De hele dag omgehad, ik blijf het een topper vinden. Zit goed, loopt mooi en secuur, prachtige blauwe sunburst:

Het hoeft geen duizenden euro’s te kosten om er blij van te worden.

10 likes

Zeker weten Paul. De Duro is een bijna niet te evenaren beater in 3 verschillende kleuren dial. :+1:

2 likes

Nog niet in de casio.eu winkel, bij mij al om de pols.

:blush:

10 likes

15 likes

Hoe krijgen ze het toch voor die prijs gemaakt: 8mm dik, opgelegde indices, saffierglas, wit op zwarte datum, grained wijzerplaat en een secondenwijzer die exact uitgelijnd is

12 likes