Casio Only. (Non G-Shock)

Heb je een foto van de wijzerplaat ? Er zijn een hoopje leuke iconic modellen :drooling_face: Kost geen hol en ziet er leuk uit :grin:

1 like

Hopelijk kun je hier iets mee? :slightly_smiling_face:

6 likes

Zeker ! Was ff benieuwd naar de kleurtjes op de wijzerplaat maar das lekker shiny :ok_hand:t2::sunglasses:

1 like

10 likes

8 likes

10 likes

Casio Lineage M700, heerlijk klokje en zeker niet goed voor de draagtijd van m’n andere horloges.

9 likes

Deze is gaaf. Laatst een filmpje van gezien.
Bang for buck :+1:

Absoluut. :smiley:

Ik heb deze gisteren gepast maar veuls te klein voor mn pols. Als zoiets in boven de 40 mm zou zijn, dikke prima :ok_hand:t2:

1 like

Ik heb zelf inderdaad een smalle pols.

1 like

Misschien is het wel een kwestie van wennen voor mij en moet ik er gewoon 1 aanschaffen :grinning_face_with_smiling_eyes: ik had deze ook nog gepast en mn eigen GShock van 42 mm om dus dan valt het vintage eigenlijk in het niet :sweat_smile:

1 like

Dat zijn inderdaad stevige jongens, heel wat anders dan de A1000. :wink: Je kan het altijd een kans geven als hij verder naar je zin is. Persoonlijk vind ik het erg fijn dragen juist omdat hij zo slank om de pols valt. Weer totaal anders dan m’n Seiko SNKM97 die erg groot en lomp is.

1 like

Uiteraard sluiten we de dag met de Casio…

10 likes

15 likes

13 likes

7 likes

Weliswaar stevig met 44mm maar door de korte licht gebogen lugs toch goed draagbaar op mijn 17,5cm pols.

13 likes

10 likes

11 likes