Casio Only. (Non G-Shock)

Ultra nerd watch alert

13 likes

Mooi werk :grinning_face_with_smiling_eyes::ok_hand:t2:

1 like

Net binnen uit Japan: Casio OCW-T200S-1AJF.

20 likes

Geweldig horloge met top afwerking. Vind de wijzerplaat erg mooi én functioneel. :+1:

Eén van de goedkoopste modellen maar wel 100m WR en 10 jaar met 1 batterij!

Originele plastic bandje vervangen door een nylon exemplaar van AliExpress voor minder dan €10.

11 likes

Heb ik me ook net besteld. :grinning:

1 like

Heerlijk spul. Je kunt ze ook in kleurtjes bestellen … iets andere prijs dan € 100 a € 120 :sweat_smile:


image
image

14 likes

Oude Casio AMW-330

12 likes

Vandaag de AE-1200WHD-1AVEF binnen gekregen. Man man man wat een heerlijk klokje.
Een fijne horloge hoeft niet duur te zijn, blijkt wel weer.

3 likes

Daar willen we graag een foto van zien als ie om je pols zit. :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Pics or it didnt happen :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Mooi hoor, gefeliciteerd :+1:

Casio dagje, draagt comfortabel.

15 likes


Goedkope Casio op de kop getikt voor tijdens het klussen en tuinieren. Kende het model niet, weinig bijzonders maar draagt lekker licht en compact. :watch::ok_hand:

12 likes

Mooi hoor, ziet er stoer uit, niet cheap

2 likes

Hij oogt inderdaad helemaal niet verkeerd, erg leuk model i.m.o.

2 likes

De W800, topding.

En bevalt ie voor dat geld?

1 like

Na wat wikken en wegen niet gekocht, maar een Citizen automaat. Nu heb ik meerdere Casio Edifice modellen (gehad) en geen eentje stelde teleur, dus deze ook vast niet.

2 likes

De pret van m’n gebruikte Casio was helaas van korte duur, het horloge bleek defect te zijn. Wel netjes mijn geld terug gekregen van de verkopende partij, dus op zoek gegaan naar een andere Casio als toolwatch voor in de tuin en schuur. Het is een A100WEGG-1A2EF (Gunmetal Grey) geworden.



Lekker makkelijk met de knoppen aan de voorkant.


Met 45% korting geen miskoop aan gehad, ik vind hem erg leuk ogen. Er komt waarschijnlijk nog wel een Nato op.

15 likes