Casio Only. (Non G-Shock)

11 likes

Deze zie je niet zo vaak, mooie kleuren combinatie. Duidelijk display.

1 like

Ik denk dat deze minder gehyped is Folkert. Superfine, heb hem voor € 28 twee jaar geleden gekocht. Nu voor ongeveer € 50 te koop.

Inkomend in het oosten, de Edifice voor mij ( + nog een GShock maar die mag ik niet posten in dit gedeelte ) en een Casio Vintage voor madam. Gaat eindelijk die lelijke nietszeggende Apple van haar pols :raised_hands:t2::metal:t2:

Nu zijn de bolbonnen weer op :grinning_face_with_smiling_eyes:

10 likes

Goede zet! Mooie techniek zo’n Apple maar wat zijn ze lelijk en zoooo mee met de massa…

Heerlijk die Casio’s!

1 like

Idd, helemaal gelijk. Ik heb niets met die computertjes om de pols behalve voor sportdoeleinden. Hij is binnen en goed gekeurd door mevrouw !!

1 like

18 likes

:ok_hand:t2::raised_hands:t2:

13 likes

Vandaag de stalen A1000MGN-9CR uit de Vintage serie in ontvangst genomen, ik vind het een plaatje!

Netjes in een stevige doos, geleverd met een extra milanees bandje en een tool voor het verstellen hiervan. Zowel de nato adapters als het mesh bandje zijn voorzien van Quick Release pushbars, wat het banden wisselen heerlijk eenvoudig maakt.

Het nato bandje voelt stevig en nog wat stug aan, ik vind ze beiden erg goed staan.

Nu dus m’n tweede A1000 in de collectie. Ik vraag mij af waarom ik ze eigenlijk nooit tegen kom op HF, het kost wat meer maar oogt ook serieus hoogwaardiger dan een kunsthars kast. Ik ben in elk geval groot fan! :star_struck:

16 likes

Wat een mooie vintage Casio! Complimenten ook voor de kwaliteit fotografie.

1 like

Twee maal bedankt! Vroeger best vaak hobbymatig gefotografeerd, en met een mobieltje kun je met wat handmatige instellingen ook een heel eind komen zo blijkt.:watch::camera_flash:

1 like

Goede vraag. De stalen versies hebben ook het meeste weg van de goede ‘oude’ Casio’s.

Ik vind wat Casio de laatste tijd doet wel top. De materialen zijn beter, de kleurtjes kekker.

1 like

Gefeliciteerd, mooie aanwinst!

Toppers zijn het, die stalen Casio’s :slight_smile:

11 likes

Die nato adapters zijn echt cool trouwens, hopelijk komen ze ooit los op de markt. Een vlugge Google sessie leverde alleen maar G-shock nato adapters op.

1 like

Klopt, ik ben al druk op zoek geweest naar stalen adapters. Er zijn aftermarket wel wat universele te vinden, maar geen 18 - 18mm adapters in staal. M’n schoonvader werkt dagelijks met een draaibank en CNC machine, eens met hem om de te tafel zitten of hij er een aantal kan maken.

1 like

10 likes

Welk type is dit?
Groeten, Leo

1 like

Nieuwe Casio EFC-C100. Bij De Kleine Groene Tas in de aanbieding. Weer een hele fijne Casio. :slightly_smiling_face:

8 likes

11 likes

Even wat kleur op deze druilerige dag

16 likes