Het is een Casio A1000M-1B, waar ik een module van een Casio A700 in heb gezet en een ander bandje op heb gemonteerd.
Fraaie vintage Casio!
Ik meen me te herinneren dat ik deze Edifice voor een appel en een ei op MP heb gekocht vorig jaar. Erg fijn horloge.
Misschien dat er in deze Topic al een keer iets over is gezegd, maar toch even delen. Als muzikant (ik ben drummer) en groot fan van The Police kan ik een leuk feitje delen. Toen zij hun grote tour deden ergens begin jaren 80 kregen ze in Japan alle drie een Casio horloge. Sting droeg dit horloge waarschijnlijk toen hij hun monster hit Every breath you take schreef. Dit ‘bescheiden’ hitje heeft er voor gezorgd dat ze alledrie een flinke collectie hebben kunnen verzamelen. Voornamelijk Sting is groot liefhebber van horloges en wordt vaak gespot met Bulgari’s.
Ik speel zelf in een The Police Tribute band en kreeg een paar jaar geleden een Casio CA-53W-1ER voor mijn verjaardag kado. Waarschijnlijk de goedkoopste in mijn collectie maar wordt bij elk optreden (en daarbuiten ook) met veel plezier gedragen. Enjoy en fijne dag allen!
Heel fraaie combinatie!
Leuk verhaal! Mooi dat jullie de muziek van The Police in ere houden. Of je er van houdt of niet: ze hadden een uniek geluid.
Mooi verhaal !! Zulke feitjes zijn altijd leuk
Staat prima!
Ik vind het ook verassend goed staan, beter dan op de foto (krijg de kleur er niet echt lekker op).
Stoer! Welk type is dit?
Dit is de DW-290-1VS
Gedragen door Tom Cruise in Mission Impossible