Casio Only. (Non G-Shock)

9 likes

7 likes

8 likes

Even wennen dat de knopjes aan de “verkeerde” kant zitten maar verder mooie klok. :grin:

2 likes

Dank je, went snel, ik gebruik ze niet :rofl:

1 like

7 likes

Vandaag 2 leuke binnen gekregen:

De Royale AE-1200WHD-7A, met grijs i.p.v zwarte bezel en faceplate. En nog de W89HB-5A, een stoer horloge op canvas band.

9 likes

Oh die is mooi! Op Amazon dot com koop je m voor iets minder dan €40 inclusief alle bijkomende kosten.

1 like

Klopt, met wat speurwerk nog her en der wel te vinden voor leuk geld👍

2 likes

Leuk, zéker die grijze Royale.
Hier vandaag de - bijna klaar - mod.
Stalen kast is bij de Douane dus zal niet lang meer duren :ok_hand:

6 likes

Had natuurlijk eerst hier moeten kijken. Heb er ooit ook één aangeschaft:

De mijne is nog origineel plastic (kunststof tegenwoordig). Maar heb hem zojuist te koop gezet. Niet helemaal mijn ding, ook na al die jaren niet. Wel veel tijd voor je geld.

5 likes

Is standaard de hele kast van kunststof?

11 likes

Op de bodemplaat staat dat die van RVS is. Begreep dat hij verder van kunststof is, met metalen band.

1 like

Als ik Amazon mag geloven een RVS kast…

3 likes

Tja, het staat er, dan ben ik verkeerd geïnformeerd. Wel erg licht voor een compleet stalen kast, maar fijn toch?

1 like

Ik heb wel meer Casio digitale horloges gezien in die prijsklasse die echt een plastic kast hebben met een RVS look…
Wel lekker licht, de World Time is gewoon heel cool…

1 like

Ik hou het dan maar op een kunststof kast met RVS bodemplaat. Maar er zijn er hier vast wel die het PRECIES weten

2 likes

Klopt helemaal hoor zo.
En een stalen band.

2 likes

Ik had ook niets met dit type horloges maar draag hem nu dagelijks op het werk.
Geen jeuk meer van eventuuel beschadigen en geen keuze stress.
Het mooie is dat ik nu mijn niet digitale horloges juist weer meer ben gaan waarderen.

2 likes