Casio Only. (Non G-Shock)

Gisteren wat geëxperimenteerd, post-apocalyptisch gethematiseerde Casio Royale gemaakt. Horloge was licht beschadigd aan de kast, goed excuus om eens los te gaan.

Volledig uit elkaar gehaald en voorzien van een plastic primer kon het spuitwerk beginnen.
Bandje aangepast zodat deze matched met het horloge.

7 likes

Bijzonder! Je kunt er zo mee de jungle in! Heel leuk experiment.

1 like

Dankje! Ja je moet er wel van houden… Zal hem zelf niet gaan dragen, maar het is zeker een leuke bezigheid om zoiets te maken.

Ook leuk dat de kleine vakjes bij elkaar gevoegd zijn als je begrijpt wat ik bedoel. Oogt wat rustiger.

Ik wil m soms ook kopen maar ben bang dat het enthousiasme tijdelijk is.

Bedankt, vond ik zelf ook een geslaagde aanpassing.

Ik draag er zelf ook met regelmaat één en vaker dan ik had verwacht, zit wel erg comfortabel.:ok_hand: En het gaat om een paar tientjes, ideaal tuinier- of klushorloge

1 like

Poah, mooi hoor :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

2 likes

Een dag eerder dan verwacht, geen bericht vooraf van de verkoper of bezorger, opeens was hij er 🥲

Hij is mooi en zit lekker om de pols :raised_hands:t3::tada:

8 likes

Leuk gedaan :ok_hand:
Blijft mooi om zelf dingen te maken. :muscle:

1 like

Duidelijk afleesbaar ook, precies genoeg informatie op het scherm.

1 like

Hier ook aan de klus geweest.
De metalen faceplate van Seikomods had ik verneukt met het verwijderen van de tekst.
Toen maar alle verf er af gehaald en verhit aan het gasstel.
Ook de originele rammelband maar even in brand gestoken voor een lekker kleurtje :grin:

9 likes

Precies dat ook, veel gemak voor weinig geld :grinning_face_with_smiling_eyes:

Morgen komt deze nog binnen, ben benieuwd !

5 likes

Zei ik morgen geleverd ? Hij is al binnen, een dag te vroeg en op het verkeerde adres maar hij is binnen en goed bevonden :grinning_face_with_smiling_eyes:

9 likes

Ik hoop dat ik geaccepteerd wordt voor het feit dat ik nu eenmaal meer van knutselen hou dan van vrouwen…geintje. Casio’tje verbouwd, lekker zomerse kleuren .:sunny:

15 likes

6 likes

9 likes

Fresh from Nippon for Maria
:+1: :pray:

11 likes

14 likes

Blader voor het eerst door dit topic en zie hier hele leuke dingen. Maar deze springt er voor mij echt uit. Wat een mooi model. Enig idee welk type dit was?

Doe geen moeite, Google lens doet wonderen. BZX-100

2 likes

9 likes