Casio Only. (Non G-Shock)

Dus als je je handen wast moet je die steeds uitdoen? :roll_eyes::thinking:

1 like

Hij vreemd het artikel zegt een paar keer “fully functional”. Waar zag je dat staan?

Zou het in elk geval nog nuttelozer maken dan het al is, alleen inderdaad al omdat

(maar daardoor eigenlijk toch niet minder leuk wat mij betreft :blush:)

Zie het nu ook staan hier inderdaad, wel jammer…

https://www.g-central.com/casio-to-release-casio-watch-ring-collection-capsule-toys/

1 like

Tof! Ik heel wat besteld bij kish maar nog nooit bij het experience center (in Zenderen toch?) geweest

1 like

In Zenderen idd. Echt een mooie zaak met een bult hangende vitrines en echt veel horloges op voorraad die je gelijk kunt passen als je er bent. Als je tijd hebt, gaan !! :grinning_face_with_smiling_eyes:Ik bedenk met net dat ze of deze week dicht zitten of ergens verderop in de maand … Ff contacten van tevoren dus, zou jammer zijn als je daar voor Jean Dick heen rijd.

3 likes

Kon je toch niet zonder?

Ik wel maar mijn vrouw vind het wel leuk om af en toe mijn Casios te dragen . En toen ze er achter kwam dat ik hem niet meer had heb ik het opnieuw voor haar gekocht. Het is en blijft toch een leuke en fijne Marlin. :+1: :rofl:
Dat vindt je zelf toch ook? :dolphin:

1 like

Zeker weten, ben nog elke dag trots dat ik hem heb. Je vrouw heeft goede smaak.

1 like

Vandaag is deze mee.

9 likes

13 likes

9 likes

Mooie en toffe nieuwe aanwinst!

Dankjewel voor slechts €69,99 een Casio lcw. :slight_smile:

Psssst, wie is je dealer

Aan de keykoort te zien, TK Maxx

Klopt ja

Tk maxx

1 like

Oops! Dat is echt heel goedkoop! Nooit gehoord van TK Maxx, moet je waarschijnlijk regelmatig langs gaan en af en toe je slag slaan…

Toffe Casio!

1 like

Dat klopt ja. Je weet nooit wat ze hebben liggen.
Dankjewel! :slight_smile:

1 like

Ik zie net dat Enschede een Tkmaxx heeft :grinning: Hoop deze week nog ff tijd te hebben om te kijken.

1 like