Casio Only. (Non G-Shock)

Mooi hoor zo’n Lineage, ikzelf heb de M700. De AR is niet van deze wereld…zo mooi.
Veel plezier ermee.

1 like

Ja mooi dit!

Dankjewel :slight_smile:

Daar is die dan de NA voor €69,99!
Heb alleen het bandje vervangen.
Super blij mee! :slight_smile:

14 likes

Ik mag hier ook meedoen :sunglasses:

10 likes

Wat een koopje… ziet er mooi uit op een leren band. Vraag me af hoe deze type op een perlon band eruit zou zien.

2 likes

Dankjewel! daar zat ik zelf ook al aan te denken… wellicht binnenkort even eentje bestellen en proberen!

Na het wroeten in de tuin is het nu tijd voor lunch en een wasbeurt. :smile:

5 likes

Echt een heel toffe NA! En zeker voor die prijs… Bandje staat ook goed.

2 likes

Dankjewel! :slight_smile:

Vandaag beide Duro’s voorzien van een vers batterijtje na een jaar of 3.

Beetje reinigen was ook niet overbodig.

5 likes

Heb je dan zekerheid dat ie weer waterdicht is? Of zet je er een nieuwe pakking in?

Geen idee, ik zwem of douche er niet mee.
Reinigen was enkel het vuil buiten de ring om waar vuil ophoopt, pakking leek verder wel in orde.

Iemand die van zijn hobby zijn beroep wil maken?! Zag zojuist de volgende vacature op Linkedin voorbij komen.

1 like

Ben erg benieuwd naar deze nieuwe modellen die bestaan uit staal ipv plastic zoals de vorige modellen.

10 likes

Dat is een flinke vooruitgang. Betaal liever iets meer voor een stalen Casio. Vroeger waren dit soort modellen standaard van staal.

2 likes

Klopt ja! Ik heb nu de zilveren besteld. Ben benieuwd.

1 like

Ik wacht met smart op een re-issue van de W35 Marlin. Had ik vroeger (pre horloge hobby tijdperk) maar na 20 jaar, inclusief zwemmen, was is ie kapot en heb ik m weg gedaan :sob:

7 likes

Ben erg benieuwd naar wat er nog meer komen gaat! Die is ook erg gaaf! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mooie horloges :+1:
Welk model is dit en waar zijn ze al te bestellen?

Groeten, Leo