Helaas dat dus…
Jammer!
Lijkt mij een (makkelijke) variant op de CA-53W-1ER
Zelfde display, toetsenbord alleen nu in metaalkleurig kunststof.
Echt tof die stalen retro Casio en rosé is een mooie klassieke dames kleur.
Stond er helaas niet bij maar inmiddels gevonden via iemand die de catalogus van 91 online had gezet. Het was de GPX-1000
Ik zag jouw Casio Royale langskomen, heb jij de kleuren van het lcd zelf veranderd? Erg cool. Ik heb nog drie van die Casio’s liggen.
Nee, dan zou het een janboel worden. Die van mij heeft @Knutselkoning (Robert) voor mij gemaakt, zit een filter over het glas. Je hebt diverse kleuren filters dus je zou er 3 verschillende van kunnen maken
Ik had het al eens gegoogeld. Vroeg mij vooral af waar ik die kleurtjes vandaan haal @Knutselkoning
Ik trouwens ook nog een hele nette Seiko lcd liggen. Zelfde model als de lemon face, alleen geen lemon face display. Wellicht ook een idee om te modden…
Zo’n lemon face kleurtjes zoek ik dus voor mij n oude Seiko LCD.
Ik heb dus deze en wil een geel lcd (foto even van internet geplakt, want niet thuis)
Lijkt een lemon kleurtje maar is deels een reflectie van het gras, het is gewoon geel. Mocht je desondanks interesse hebben kan ik je wel wat van die folie toesturen (ff PB’tje sturen).
Casio gekocht van mijn laatste geld in de kringloop.
Voor een hele Euro. Of had ik misschien toch beter een euroknaller kunnen kopen bij de Mac?
Prima aankoop lijkt me voor een hele euro
Das een aparte, hoe heet ie ?
Ja, vertel vertel.
Oei, daar word ik wel vrolijk van. Dus ik sluit aan met de vraag wel type is dit?
Aangezien Nieuw tussen aanhalingstekens staat vrees ik voor de beschikbaarheid.
heel tof deze idd. alleen even afwachten tot de prijs wat zakt. imo vind ik dat je voor deze prijs wel een iets betere band mag verwachten dan die harentrekkende foldover band. maar design is echt heel goed
Dit is de casio futurist LAQ-2000L.
echt in topconditie. Ben er blij mee.