Casio Only. (Non G-Shock)

Dit is de casio futurist LAQ-2000L.
echt in topconditie. Ben er blij mee.

2 likes

1 like

1 like

Ok duidelijk :rofl:

3 likes

En nog maar weer een keer :slightly_smiling_face:

8 likes

Ook alweer deze heerlijke duiker op gevulcaniseerd rubber vandaag.

8 likes

Weer leven in kunnen krijgen.

11 likes

Wat een toffe vintage Casio!

2 likes

Genieten van de simpele dingen in het leven … fijne zondag liefhebbers :pray:

6 likes

Ik had m al even voorbij laten komen in het ‘incoming’ topic, maar vandaag heb ik de Casio Edifice efb-710d-7avuef besteld.

Ik heb wel enkele Casio’s waarvan de laatste de Tiffany is die ik deze week binnenkreeg. Voor een paar tientjes toch een leuk horloge. Op basis daarvan bedacht dat ik wel eens wil zien hoe een ‘dure’ Edifice in elkaar geschroefd is. En aangezien ik nog geen chronograaf met zilveren dial heb… Ben benieuwd.

14 likes

Gaaf :ok_hand:

2 likes

NA, de Duro MDV106B-1A3V. Wilde perse de ‘Merlin’ op de dail, kon dit niet goed in Nederland vinden. Dus uit Amerika laten komen. Erg blij met de uitvoering en een heerlijk horloge om te dragen!

13 likes

Vandaag de Oceanus OC-105 om.
Fijne dag!

13 likes

Cool, ik heb exact dezelfde, echt een heel toffe mooie en solide duiker. Alleen het bandje is nogal matig (stug). De 106 met Marlin is enkel nog in de VS te koop. Casio schijnt de licentie verlopen te hebben of zoiets en daarom is ie weg bij de 107, heel jammer.

1 like

Aah vandaar. Heb nu iets van 20 dollar aan verzend- en importkosten betaald, heb dat er wel voor over :wink:.
Bandje is inderdaad matig, maar verder een topding!

1 like

Hier ook vandaag ontvangen, de blauwe Duro uit US

Mooi horloge, erg blij mee!
Vind het bandje nog zo slecht niet. Is een FKM bandje nog soepeler?

Als het goed is komt er zo ook een stalen bandje uit China binnen.

Verleiding om nog een zwarte, zwart-gouden of Pepsi te laten komen is erg groot…maar laten we deze eerst eens wat tijd geven!

12 likes

Ja een Ali FKM of Siliconen is veel soepeler. Op Ali staal staat ook goed, alleen de originele Casio bandpennen gebruiken. Bijgeleverde pennen waren bij mij te dik.
Ik heb 'm nu op Borealis echt rubber met goede “Swiss” bandpennen van Strps (HF lid) en dat draagt heerlijk, vooral met zwemmen.

Zit ook te twijfelen om er 1 te bestellen,
Moest je nog extra import toeslag oid betalen?
Wat was de uiteindelijke prijs en levertijd als ik vragen mag.

1 like

Hoi,

Levertijd was ongeveer 1,5 wk.
Prijs was €77,xx voor de blauwe.
Heb gewoon de prijs betaald zoals door Amazon wordt aangegeven, geen extra tax oid.

Dus, dat viel alles mee!

2 likes

Je kan alle kleuren combinaties kopen maar deze is de mooiste. :star_struck: :+1:

16 likes