Ja die is mooi en bijzonder tegelijkertijd…
Toevallig gister een leuke Casio Vintage (zoals ze dat zelf noemen) op de kop getikt.
Ik kan net zo genieten van de goedkopere horloges als de wat duurdere.
Model:
Vintage Edgy AQ-230A-7DMQYES
Was bij mij ook de all inclusive Amazon dot com prijs, geen extra toeslag. Levertijd was vorig jaar 3 weken maar dat neem ik voor lief voor een 106 met Marlin.
Ja leuk toch. Ik moest echt gniffelen toen ik de casio tiffany uitpakte. Er zit een speciale charme aan veel Casio’s. Veel plezier ermee!
Ja hé, dat vind ik ook!
?
24 is meer dan genoeg toch.
Nee, er zijn 38 tijdzones in de wereld, sommigen tussen 2 reguliere in … soms half uur verschil.
Degelijk doch sportief
De nieuwe Casio Duro 38mm is flink
gedowngraded, nu nog maar 5 bar water resistant. Jammer voor de liefhebbers van een maatje kleiner.
Beetje late vraag, maar ik zat ook naar de matte SKX Mods te kijken voor mijn Casio Royale. Als ik je foto zo zie, dan zijn de onderdelen van hen meer blasted dan brushed. Is dat ook zo in het echt?
Dat is echt helemaal geen Duro meer. Teleurstellend van Casio.
Heel erg jammer maar de bezuinigingen zijn wel erg doorgestoken voor dit model.
Zo ziet het er wel weer goed uit. Ik ga maar eens bekijken wat de voordeligste manier is om een case en bracelet hier te krijgen.
Wel jammer, dat ze het onderschrift van ‘Illuminator’ nu hebben moeten vervangen door ‘Illumination’.
Geweldig zo, moest je hem ooit beu geraken.
Ben ik kandidaat
Ik weet niet of het al gemeld is maar er zijn nieuwe jaren 80 modellen van Casio uitgekomen.
In verschillende kleuren verkrijgbaar vanaf € 79,90 inclusief verzenden.